Istraživačka kompanija Nilson Report objavila je da je Sberbank postala najveći prihvatitelj bezgotovinskih plaćanja u Evropi. U 2016. godini Sberbank je obradila 7,5 milijardi transakcija putem mreže prihvatanja bezgotovinskog plaćanja.
U periodu od godinu dana, ova cifra porasla je za 41 posto, a istraživanje je uzelo u obzir i podatke o poslovanju Sberbank u Rusiji, saopćeno je iz Odjela za marketing i komunikacije Sberbank BH.
Platni sistem WorldPay zauzima drugo mjesto među prihvatiteljima bezgotovinskog plaćanja (7,23 milijarde transakcija), a na trećem mjestu je Barclays Bank (5,06 milijardi transakcija).
U 2011. godini Sberbank je bila na 12. mjestu na sličnoj listi koju je objavio Nilson Report, a godinu dana kasnije našla se na šestom mjestu (1,3 milijardi transakcija). U 2014. godini, Sberbank ulazi među prva tri mjesta u Evropi (3,6 milijardi transakcija), a 2015. godine zauzima drugo mjesto (5,3 milijardi transakcija).
Također, 2016. godine, Sberbank ulazi među najveće prihvatitelje bezgotovinskog plaćanja putem interneta. Tokom jedne godine obavljeno je više od 100 miliona kupovina u online prodavnicama zahvaljujući Sberbank, a Sberbank je na prvom mjestu u Rusiji kada je riječ o ovom pokazatelju.
Autori izvještaja pripisuju uspon koji je ostvarila Sberbank povećanjem broja beskontaktnih plaćanja, kao i proširenjem prihvaćanja kartica u sistemu javnog prijevoza širom Rusije.
Viša generalna direktorica za poslovanje sa stanovništvom u Sberbank Svetlana Kirsanova naglasila je da se ova banka u strategiji prihvaćanja bezgotovinskog plaćanja, fokusirala na poboljšanje usluga i infrastrukture.
Pojasnila je da je uspostavljena centralizirana tehnička podrška za korisnike kartica, uvedeni su jedinstveni standardi usluga u svim regionima te je kreiran web-servis za klijente za rješavanje problema u računovodstvu i informacionim tehnologijama.
Također, dodala je, izvršena je automatizacija za većinu postupaka, te su uspjeli smanjiti vrijeme potrebno za povezivanje novih klijenata za prihvaćanje bezgotovinskih transakcija.
– Kada je riječ o razvoju infrastrukture, nadogradili smo naš hardver, čime se osigurava prihvaćanje plaćanja u velikom procentu (74 posto), putem beskontaktne tehnologije na našim POS terminalima – pojasnila je Kirsanova.
Trenutno, Sberbank ima na raspolaganju više od 1,1 miliona POS terminala. Na taj način klijenti (i trgovci i vlasnici kartica) mijenjaju stav prema uslugama bezgotovinskog plaćanja, a to se posebno vidi u broju ostvarenih transakcija.
Nilson Report uzima u obzir transakcije izvršene na prodajnim mjestima, online, putem mobilnih telefona povezanih na internet i putem aplikacija. Ova kompanija, koja posluje 46 godina, obavlja globalno istraživanje u oblasti bankovnih kartica i platnog prometa i objavljuje istoimeni časopis priznat kod tržišnih učesnika.