Najveći svjetski poduzetnici posjeduju određene osobine, a ukoliko vi kod sebe već prepoznajete neke od njih, na dobrom ste putu ostvarenja svog sna.
Provjerite posjedujete li već poduzetnički duh uz ovih sedam ključnih vrlina poduzetnika:
Fleksibilnost
Ljudi na takvim pozicijama moraju da se nose sa dolazećom olujom. Tržišna utakmica nije nimalo laka. Biće trenutaka kada ćete morati da povučete ručnu, da činite ustupke ili da dodate gas… Važno je prilagoditi se svim novonastalim situacijama.
Hrabrost
Potrebno je mnogo hrabrosti da izađete pred druge i vodite sve. Situacije u kojima se morate postaviti kako posao nalaže ponekad nisu veoma prijatne. Hrabrost je naročito bitna u kriznim situacijama i tokom preuzimanja rizika.
Komunikativnost
Možete imati najbolji biznis plan na svijetu ali ukoliko ne znate da ga iskomunicirate on nikada neće biti dovoljno efikasan. Ova vještina je često potcijenjena ali od presudnog značaja za poslovanje i poduzetništvo. Pored lične komunikacije veoma je važno i da usmjerite promociju svog posla pravim komunikacionim kanalima.
Neprestano učenje
Kada je o poduzetnicima riječ obično je to ’one man show’. To znači da morate znati apsolutno sve o vašoj firmi i da morate na neki način biti upućeni u svaku radnju, čak i onu za koju niste obučeni. Zato je važno da se na vrijeme pripremite da će poduzetnički život biti svakodnevno učenje.
Radoznalost
Iako se kaže da je radoznalost ubila mačku, bez nje teško da je iko postao poduzetnik. Vlasnici kompanija su radoznali i pitaju se kao svijet funkcioniše i kako može biti bolji, a upravo ih to pokreće na nove korake, piše Addicted2success.
Odgovornost
Sposobnost da preuzmete odgovornost za svoje postupke, i kada je riječ o neuspjesima ili greškama. Ukoliko ste u stanju da tako postupate imate velike izglede u poslovnom svijetu. Ljudi najčešće posluju sa ljudima u koje imaju povjerenja i jake karakterne osobine su veliki plus i preduslov za stvaranje velikih poslova.
Empatija
Pravi lider je neko ko osjeća kako diše svaki član njegovog tima. On nije žustri direktor koji naređuje već predvodi ljude koji mu vjeruju i koje razumije. On takođe treba da saosjeća sa svojim klijentima i potrošačima njegovih usluga. (bizlife.rs)