Posao je poput djeteta: Morate mu dati svoje vrijeme, pobrinuti se za njega i strpljivo se potruditi da raste. Alexander Kyokwijuka, poduzetnik koji zapošljava više od 70 ljudi, podijelio je za britanske medije svoje savjete o tome kako voditi uspješan posao. BiznisInfo prenosi njegove savjete:
Pobrinite se za zadovoljstvo kupaca
Svaki kupac traži da za vrijednost novca koji potroši dobije odgovarajući proizvod ili uslugu. Važno je zadovoljiti potrebe kupca kako bi se održao poslovni odnos sa njima.
– Zapitajte se dobivaju li vaši kupci pravu vrijednost za svoj novac. Razmislite o kreativnim načinima kako udovoljiti potrebama svog kupca – kaže on.
Stvorite vrijedne mreže poznanika
Kyokwijuka kaže da su mreže poznanika korisne u poslu jer to mogu biti vaši kupci, uputiti vas prema drugim klijentima kao i pružiti mentorstvo koje vašoj firmi možda treba da pređe na viši nivo. Što je mreža kvalitetnija, više ćete imati koristi od nje i profesionalno i lično.
Riskirajte
Sve što radimo u životu povezano je s rizicima, a učinci naših odluka uvijek će biti dvostrani. Kwokwijuka kaže da su ljudi koji preuzimaju rizik uglavnom uspješniji u poslu i životu. U poslu je dobro preuzeti dobro proračunate rizike.
Lična disciplina
Postavite sebi lične principe i slijedite ih do detalja. Potrebna je lična disciplina da bi se uspjelo u biznisu.
Emocionalna inteligencija
Svako ima emocije i te će se emocije uvijek pojaviti u jednom trenutku. Ono što je važno je upravljati tim emocijama da one bi kontrolisale vaše ponašanje. Ovo je važno za učinkovito povezivanje s ljudima. Vaš uspjeh u životu i poslu zavisi od toga kakve veze gradite s ljudima i kako se prema njima odnosite.
Platite “udio”
Prema svetim knjigama, imamo mandat da damo jedan dio dobiti. Čak i usred epidemije, posao može izdržati davanje udjela za humanitarne svrhe.
Odnos prema zaposlenicima
Šefovski stav vas neće odvesti nigdje, neće biti transparentnosti i unijet će strah među radnike. Isplati se biti susretljiv i imati dobar odnos s ljudima s kojima radite.