Sarajevskom Euro-Asfaltu izmaknuo veliki posao u Hrvatskoj

0

Gotovo devet mjeseci nakon što je raspisan tender, u Hrvatskim cestama otvorene su ponude za gradnju manjeg dijela buduće brze ceste između Splita i Omiša – konkretno, za dionicu od Dugog Rata do Omiša te spojnu cestu od čvora Dugi Rat do Jadranske magistrale.

Najnižu cijenu, za dlaku nižu od kineskog China Road and Bridge Corporationa (CCRC), ponudio je konzorcij firmi u kojem se nalaze hrvatski Texo Molior i dvije turske firme.

Izuzetno zahtjevnu dionicu buduće ceste, koja će se protezati obroncima iznad Dugog Rata i Omiša, ovaj konzorcij nudi izgraditi za oko 84,7 miliona eura eura bez PDV-a, a kineski CCRC za 84,9 miliona eura – dakle razlika jedva iznosi 200 hiljada eura.

Na tenderu je učestvovao i sarajevski Euro-asfalt s cijenom od 90,7 miliona eura.

Sada dakako slijedi procedura pregleda ponuda, a potom i potpisivanja ugovora o gradnji i uvođenje u posao, izvijestio je hrvatski tportal.

Texo Molior sa sjedištem u Cavtatu jedna je od brzorastućih građevinskih kompanija u Hrvatskoj. Osnovana je 2012. godine i u vlasništvu je Antoana Kralja.

Splitska obilaznica

Ova dionica brze ceste, koju se naziva i splitskom obilaznicom, dvotračna je i ima dužinu od tri kilometra te se nastavlja na dovršeni most iznad Omiša i zapravo napokon predstavlja obilaznicu tog grada. Buduća spojna cesta do mjesta Dugi Rat dužine je 4,5 kilometara.

Tender je za ovu dionicu procijenio vrijednost radova na 87 miliona eura, a nakon što oni započnu, trebali bi trajati čak 42 mjeseca, odnosno tri i po godine.

Na brzoj cesti Split – Omiš radovi se trenutno izvode na njenom najzapadnijem dijelu u predgrađu Splita, a njihov dovršetak predviđa se za otprilike dvije godine.