U Sarajevu održana konferencija “Uloga marketinga u HR-u”: Kako privući i zadržati najbolje radnike

0

Specijalizirani portal za zapošljavanje Boljiposao.com i agencija za digitalni marketing New Media People organizovali su danas u Sarajevu prvu konferenciju na temu brendiranja kompanija i uloge marketinga u razvoju i upravljanju ljudskim resursima.

Konferencija koja je pod nazivom „Uloga marketinga u HR-u“ održana u hotelu Hills okupila je predstavnike marketing i odjela za ljudskih resursa u velikim i srednjim bh. kompanijama i nevladinim organizacijama.

Cilj konferencije bio je potaknuti kompanije da se kroz marketing predstave kao najbolji poslodavci koji će privući i zadržati najbolje zaposlenike, što postaje sve veći izazov zbog stalnog odliva radne snage iz Bosne i Hercegovine.

U današnjem savremenom i umreženom svijetu kompanije moraju kontinuirano raditi na imidžu kako bi potencijalnim zaposlenicima predstavili sve pogodnosti koje nude i kako bi ljudske resurse iskoristili na što bolji način.

Fokus bi sa eksternog marketinga na koji većina poslodavaca troši najviše resursa, morao biti pomjeren i na interni marketing, a odjeli za ljudske resurse i odjeli za marketing morali bi usko sarađivati, poručeno je sa konferencije.

– Proteklih 10-ak godina i u bosanskohercegovačkim kompanijama zaživjela je služba za ljudske resurse u svojoj pravoj funkciji. To više nije samo odjel koji se bavi evidencijom dolaska i odlaska radnika, evidencijom bolovanja ili obračuna plate, već i organizacijskom kulturom, zadržavanjem zaposlenika i njihovom motivacijom. Oni svakodnevno prate rad zaposlenika, analiziraju razloge za njihov odlazak i pokušavaju privući najbolje kandidate. Zbog toga kompanije sve više imaju potrebu da sarađuju i sa marketing odjelom kako bi svoju kompaniju na što bolji način predstavili i privukli najkvalitetnije zaposlenike. Tu mi vidimo jaku vezu između odjela za HR i marketing odjela i to je razlog za organizaciju ovakve konferencije – kazala je Selma Redžo Zekić, viši specijalist za ljudske resurse u kompaniji Boljiposao.com

Mijenja se svijest i rečenica “mi trebamo vama a vi ne trebate nama” više ne važi. Sada je na tržištu situacija takva da se kompanije moraju boriti za radnike, moraju ih motivisati da oni sami budu najbolji ambasadori kompanije u kojoj rade, poručeno je na konferenciji.

Jedan od uspješnih primjera ovakvog načina razmišljanja predstavila je danas i Emina Tufekčić, HR menadžerica u kompaniji Vispak d.d.

– Vispak ima oko 160 zaposlenika i mi želimo, a u tome smo do sada bili i uspješni, da svi naši zaposlenici komuniciraju vrijednosti za koje se mi kao kompanija zalažemo. Ulažemo jako puno u njihovu motivaciju kroz različitove vidove uključenosti zaposlenika u projekte i kampanje koje vodimo a ono što smo shvatili jeste da su oni zapravo naša najvažnija ciljna javnost kada je u pitanju marketing. Nismo kompanija koja gleda samo profit i kojoj su na prvom mjestu kupci, želimo da na prvom mjestu uvijek budu naši zaposlenici – kazala je Tufekčić.

Na konferenciji su osim Tufekčić svoje iskustvo podijelili i Alma Budaković, saradnik za edukaciju Mikrokreditne fondacije Sunrise, Zerina Sulejmanović Terzić, IT recruiter za Authority Partners Inc, Selma Obarčanin, generalna izvršna direktorica digitalne agencije „New Media People“ i Ena Tuzlak, menadžer za digitalni marketing.

Kako je organizator najavio, konferencije na temu brendiranja kompanija kao poželjnih poslodavaca biće organizovane i u narednom periodu.