Kada se na jednom mjestu nađu direktor kompanije „dm drogerie markt” Damir Šlosel, vlasnik kompanije “Violeta” Petar Ćorluka, direktor prodaje kompanije “Henkel” za BiH Ermin Šabanović i izvršni direktor kompanije “Bingo” Edin Ibrahimović, onda to garantuje vrhunski stručni događaj sa ekskluzivnim “izvorom informacija”.
FMCG Summit, koji će se održati 12. aprila u Sarajevu, ugostit će najveće stručnjake iz oblasti industrije robe široke potrošnje.
Tema ovogodišnje konferencije je “Budućnost retaila”, koja će obuhvatiti vječito aktuelna pitanja sa kojima se svakodnevno susreću trgovci, proizvođači i distributeri, a veliku pažnju stručne javnosti privukao je najavljeni panel pod nazivom »State of the FMCG« ili „Izazov FMCG industrije BiH u pogledu na izlaz u region i svijet”.
Više informacija o FMCG Summitu možete dobiti na www.fmcg-summit.ba/