Švajcarski proizvođač satova Rolex četvrtu godinu zaredom proglašen je za najugledniju svjetsku kompaniju, prenosi hrvatski Poslovni dnevnik.
To priznanje dodjeljuje se od 1997. godine, a listu od 100 najuglednijih kompanija sastavlja Reputation Institute iz Bostona, vodeći pružalac usluga za mjerenje i upravljanje reputacijom.
I ove je godine Rolex je iza sebe ostavio dobro poznate kompanije kao što su LEGO, The Walt Disney, Adidas, Microsoft, Sony, Canon, Michelin, Netflix i Bosch.
Kako bi došli do ovih rezultata, istraživači Reputation Institute iz Bostona ispitali su više od 230.000 pojedinaca u 15 zemalja svijeta.
Kompanije koje se razmatraju za ulazak na listu obično imaju prihod veći od 50 milijardi dolara godišnje, prisutnost u svim ispitanim zemljama i poznavanje brenda kod bar 40 odsto opšte populacije.
U istoriji dugoj više od 100 godina kompanija Rolex je neprekidno radila na trajnjim poboljšanjima, kao i na ulaganjima u inovacije na svim nivoima.
Upravo je predanost težnji za izvrsnosti i želja za doprinosom društvu uvrstila Rolex na sam vrh najuglednijih svjetskih kompanija.