Američka platforma za iznajmljivanje smještaja Airbnb izvijestila je o tromjesečnim rezultatima iznad očekivanja, budući da je potražnja za međunarodnim putovanjima ostala snažna, dok se predviđao sporiji rast u tekućem tromjesečju zbog jakog dolara i snažnog usporedivog razdoblja.
Firma je izvijestila o rastu prihoda od 11,7 posto na 2,48 milijardi dolara u kvartalu, što je iznad konsenzusa od 2,42 milijarde dolara.
Rastu prodaje posebno je pridonijela snažna potražnja u Aziji, posebice kineskih potrošača koji posjećuju odredišta u jugoistočnoj Aziji (stopa rasta od 25 posto), dok domaći turisti u Južnoj Americi, predvođeni Brazilom, bilježe čak 30 posto više noćenja.
Broj turista koji prvi put koriste usluge firme u regiji porastao je za gotovo 15 posto kvartalno, prenosi SEEbiz.
Bruto vrijednost rezervacija u tromjesečju (zarada domaćina, provizije, troškovi čišćenja, porezi) porasla je 13,5 posto na 17,6 milijardi dolara (konsenzus 17,2 milijarde dolara), dok je broj noćenja i usluga lokalnog vodiča porastao 12,3 posto na 111 miliona (konsenzus 108 miliona).
Prosječna cijena noćenja porasla je 0,9 posto na 158,1 dolar.