Hrvatska kompanija Infobip, koja ima razvijeno poslovanje i u BiH, od privatnog fonda One Equity Partners dobila je investiciju vrijednu više od 200 milliona dolara. Time je vrijednost kompanije sa sjedištem u Vodnjanu premašila milijardu dolara. Investicija je stigla u prvom vanjskom krugu finansiranja, javila je agencija Reuters.
Investicija će Infobipu pomoći da dalje proširi poslovanje u Sjedinjenim Državama kroz moguće akvizicije, dok vodi tijesnu borbu sa rivalima kao što je kompanija Twilio iz San Francisca, navodi agencija.
Osnovana 2006. godine, kompanija Infobip pruža usluge višekanalnog komuniciranja omogućavajući korisnicima da komuniciraju sa klijentima putem tekstualnih poruka ili kroz aplikacije kao što je WhatsApp.
Njeni klijenti su globalni divovi kao što je Uber, Costco i Unilever a ima mogućnost dosega do sedam milijardi mobilnih uređaja u više od 190 zemalja kroz svoju mrežu, prema saopćenju koje je kompanija objavila.
Infobip je prošle godine imao prihode od 602 miliona eura (710 miliona dolara) što je povećanje od 38 posto u odnosu na godinu ranije.
Uspješno poslovanje i u BiH
Podsjetimo, Infobip je krenuo kao startup kompanija iz malog istarskog grada Vodnjana. Tamo je i sjedište kompanije, a danas, nakon gotovo 15 godina od osnivanja, firma globalno zapošljava više od 2.100 ljudi te kroz 67 ureda u 52 zemlje posluje na šest kontinenata.
Infobip je prisutan u Bosni i Hercegovini od 2010. godine kada je otvoren sarajevski ured, a prošle godine su otvorili i onaj u Tuzli. Dva ureda broje ukupno 185 zaposlenika, ali u narednom periodu očekuju daljnji rast.
U februaru ove godine za naš portal govorili su o novoj investiciji – izgradnji IT kampusa u Sarajevu.
Budući sarajevski kampus bit će kapaciteta za preko 500 zaposlenika i bit će jedan od ključnih razvojnih centara Infobipa.
Također, novi kampus će predstavljati i strateško središte naše MENA (Bliski istok, Sjeverna Afrika, Afganistan i Pakistan) regije.