Prodaja automobila u Evropi je porasla u 2016. godini, treću godinu zaredom, pri čemu su sva velika tržišta evidentirala rast prodaje, pokazali su podaci Udruženja evropskih proizvođača automobila (ACEA).
Registracija novih automobila širom Evropske asocijacije za slobodnu trgovinu (EFTA) porasla je za 6,5 posto, na 15,13 miliona vozila u 2016. godini, dok je samo u decembra porasla za 3,2 posto, prenosi agencija Reuters.
“Pozitivan trend je znak da je povjerenje potrošača ostalo stabilno uprkos političkoj nestabilnosti i ekonomskoj neizvjesnosti nakon ključnih događaja u 2016. godini, poput Brexita i italijanskog referenduma”, zaključuju u ACEA.
Njemački “Volkswagen” je unatoč gubljenju tržišnog udjela zbog skandala s manipulacijama oko vrijednosti ispušnih plinova, ali je uprkos tome u 2016. godini ostao najprodavaniji brend, dok je francuski “Renault” pretekao rivalski “Peugeot” i zauzeo drugo mjesto.
Italija je prošle godine prednjačila u povećanju obima prodaje, koja je porasla za čak 15,8 posto, a za njom slijedi Španija s povećanjem prodaje od 10,9 posto.
Inače, Njemačka je zadržala poziciju najvećeg evropskog tržišta automobila.