Predsjednik Uprave Raiffeisen banke Karlheinz Dobnigg pojasnio je, u izjavi za poslovni portal BiznisInfo, informacije koje su se proteklih dana pojavile u medijima da je ova banka prošle godine „izgubila 40.000 klijenata“ u Bosni i Hercegovini.
„Interpretacija da se suočavamo sa odlaskom klijenata je primjer kako podaci mogu biti izvučeni iz izvještaja i tumačeni na način koji ne oslikava stvarno stanje te sam siguran da to tumačenje, koje je rezultiralo senzacionalističkim naslovom u medijima, nije učinjeno s lošom namjerom“, kazao nam je Dobnigg.
Prema njegovim riječima, smanjenje broja klijenata ne znači da se banka suočava sa odlaskom klijenata.
„Promjene zakonske, odnosno podzakonske regulative koje neposredno obavezuju banke na određena postupanja u vezi sa neaktivnim računima su obavezale banke da sve račune koji nisu aktivni duže od 12 mjeseci ugase. Postupajući u skladu sa važećim rješenjima odgovarajuće regulative, Banka je račune koji su neaktivni duže od 12 mjeseci ugasila, što je upravo u toku 2016. godine rezultiralo brojem klijenata koji je naveden u pomenutom naslovu, ali u drugačijem kontekstu“, kazao nam je Dobnigg.