Radovi na izgradnji tunela „Hranjen“, kao dijela buduće brze ceste Goražde – Sarajevo, bez obzira na pandemiju koronavirusa teku planiranom dinamikom – potvrdio je za agenciju Fena tehnički rukovodilac gradilišta Enes Ajanović.
Po njegovim riječima, radovi na gradnji tunela se odvijaju bez bilo kakvih zastoja.
– Radimo 24 sata, bez ikakvih problema. Na gradilištu je situacija normalna. Do sada je iskopano oko 470 metara glavne cijevi tunela Hranjen. Radovi se odvijaju potpuno prema dinamici i utvrđenom planu, u zavisnosti od tvrdoće stijene koja je na našoj, južnoj strani, i dalje meka i s te strane postoje ograničenja. Naš korak od toga zavisi, što je mekša stijena moramo ići kraćim korakom, kad je stijena tvrđa idemo dužim korakom – pojasnio je Ajanović.
Dodao je da je najvažnije da tokom radova nema nikakvih procesnih zastoja te da su, u skladu sa pandemijom koronavirusa, poduzete sve mjere zaštite.
– Menadžment Euro-Asfalta, kao društveno odgovorne kompanije, još od samog početka pandemije u BiH donio je odluku o formiranju kriznog štaba koji je donio čitav niz mjera na očuvanju zdravlja zaposlenika i poduzima i daljnje mjere na njihovoj zaštiti, u smislu podizanja higijenskih uslova na samom gradilištu – pojasnio je Ajanović.
Dodao je da su donesene i mjere o restrikciji ulaza na gradilište.
– Riječ je o potpunoj kontroli ulaska i izlaska radnika i svog ostalog osoblja koje mora dolaziti na gradilište, uključujući i naše dobavljače. I od njih smo tražili da poštuju i primjene zaštitne mjere, od striktnog nošenja maski, rukavica i druge zaštitne opreme. Radnici na gradilište tunela Hranjen dolaze iz različitih krajeva BiH, što u trenutnoj situaciji nalaže poseban oprez. Svi su dodatno edukovani zbog ove situacije sa pandemijom, upućeni na sve mjere koje trebaju poduzeti, uključujući i preporuke za što manje kontakata – naglasio je Ajanović.
Izgradnja tunela „Hranjen“ najzahtjevniji je dio projekta buduće brze ceste Goražde – Sarajevo, a njegovom realizacijom udaljenost dva grada bit će smanjena sa 96 na 56 km.