Put dug 30 godina: Od male porodične firme do izvoznika u Ganu, Švicarsku, Saudijsku Arabiju…

0

Prije tačno 30 godina u Busovači je nastala mala porodična kompanija EZ Group koja je nakon upošljavanja prvih radnika započela proizvodnju svog vlastitog proizvoda Tisal. Te davne 1989. godine osnivači ove kompanije nisu ni slutili da će postati jedna od najvećih bosanskohercegovačkih kompanija i da će njihovi brendovi biti nadaleko poznati.

Danas su na tržištu prisutni u tri proizvodna programa i to program kućne hemije (Tisal, Glanz, Lilla, Citral), program kozmetike (Ella i Daily) i program proizvodnje plastične ambalaže.

„Zahvaljujemo se svim našim kupcima, poslovnim partnerima i lokalnoj zajednici na 30 godina uspješne saradnje. Posebno hvala našim uposlenicima koji su svojim dugogodišnjim angažmanom doprinijeli rastu i razvoju kompanije. Velika je odgovornost biti jedna od najvećih i najpoznatijih bh. kompanija. U dosadašnjem radu, kao i u periodu ispred nas, nastojat ćemo da opravdamo povjerenje naših potrošača ulaganjem u proizvodne procese, razvojem novih proizvoda i praćenjem svjetskih trendova kreirajući najkvalitetnije proizvode, po pristupačnim cijenama“, izjavio je Mahir Mujić, generalni direktor EZ Group.

Izvoz i zapošljavanje

Kompanija je jedan od naših vodećih izvoznika, a svoje proizvode plasira na tržišta Srbije, Hrvatske, Crne Gore, Slovenije, Gane, Švicarske, Saudijske Arabije. Kada je u pitanju izvoz, on čini 20 posto ukupnog prometa ove kompanije.

Trenutno je u firmi EZ Group zaposleno 130 radnika.

„Kompanija EZ je u stalnoj komunikaciji sa svojim kupcima, osluškujući njihove potrebe kreiramo i plasiramo proizvode na tržište. Danas, u asortimanu posjedujemo 620 proizvoda. Za svoj tridesetogodišnji rad zajedno sa svojim uposlenicima i proizvodima osvojili smo izuzetne nagrade na lokalnim, ali i inostranim tržištima, kao što je Qudal za kvalitet. Posjedujemo ISO i HACCP certifikate i poslujemo po njihovim standardima. Svi naši kupci i poslovni partneri mogu se dodatno informisati o poslovanju naše firme na web stranici www.ezgroup.ba. Također, pokrenuli smo i zajedničku akciju sa Udruženjem „Srce za djecu“ oboljelu od raka gdje zajedničkim snagama radimo na projektu „Moja kosa tvoja kosa“, te ćemo dio sredstava od ukupne prodaje Ella šampona dodijeliti za ovaj projekat“, izjavila je Lejla Šuman, Product & Marketing Manager u kompaniji EZ Group.

100 posto domaći proizvod

U kompaniji ističu kako su izuzetno ponosni na vlasititi proizvodni pogon za proizvodnju plastične ambalaže, tako da Tisal, Glanz, Lilla i Ella kao i drugi proizvodi ove kompanije od razvoja, sirovine, ambalaže, kao i sam proizvod, apsolutno nose etiketu 100 posto proizvedeno u BiH.

Navedeni proizvodi napravljeni su po najsavremenijim svjetskim standardima, uz odabir vrhunskih sirovina koje prolaze sve neophodne interne i eksterne kontrole, u cilju da se potrošačima na tržište lansira proizvod koji odgovara evropskim standardima, uz najbolji omjer cijene i kvalitete, saopćeno je iz EZ Group.