Raiffeisen banka otvorila je svoju prvu digitalnu poslovnicu u Bosni i Hercegovini. U okviru poslovnice koja se nalazi na atraktivnoj lokaciji u sarajevskoj ulici Ferhadija klijenti mogu samostalno vršiti transakcije, a u slučaju dodatnih pitanja ili nejasnoća, na raspolaganju je zaposlenik Banke koji će im pružiti potrebnu asistenciju.
Pored mogućnosti online apliciranja za proizvode, u poslovnici će klijentima biti dostupan i interaktivni display putem kojeg se mogu upoznati s ponudom Banke ili doći do servisnih informacija kao i automatska mjenjačnica i Cash Point bankomat.
Otvaranje poslovnice dio je nove kampanje „Bankarstvo koje Vam ide od ruke“.
„Naša nova kampanja „Bankarstvo koje Vam ide od ruke“ informiše da se unaprjeđujemo kroz nove kanale komunikacije i poslovanja, te kreiramo autentičnu ponudu“, izjavio je Karlheinz Dobnigg, predsjednik Uprave Raiffeisen banke.
U okviru kampanje klijentima je omogućena i komunikacija sa bankom putem Viber Chat-a. Putem ove usluge klijenti imaju priliku saznati aktuelne informacije iz ponude Banke, odabrati kredit koji žele i izračunati svoju ratu. Također, klijenti putem aplikacije mogu pronaći najbliži bankomat ili poslovnicu te poslati bilo koji drugi upit vezano za poslovanje s Bankom.
„Tokom svih 25 godina našeg poslovanja na bh. tržištu, nastojimo biti lider i banka koja prati tržišne trendove. Trudimo se da dobro poznajemo i razumijemo sve naše klijente kako bismo im u svakom trenutku isporučili uslugu kakvu zaslužuju. Bilo da posluju s nama putem tradicionalnih ili putem digitalnih kanala, kvalitet usluge treba ostati na istom nivou na svim tačkama kontakta sa Bankom. Primjenom sofisticiranih tehnoloških rješenja nastojimo ispuniti zahtjeve naših klijenata koji danas, više nego ikad prije, traže proaktivan i personalizovan pristup. Novitet u našoj ponudi jeste i mogućnost komunikacije klijenata s Bankom putem Raiffeisen Viber Chat-a“, izjavio je Dobnigg.