Prošla godina bila je veoma uspješna za Tuzlansku pivaru. Kako je kazao Fahrudin Salihović, direktor Pivare, ostvarili su dobit od oko 1,8 miliona KM. U prošloj godini izvršili su i optimiziranje procesa proizvodnje, te su radili na smanjenju ukupnih troškova, piše Oslobođenje.
– Proširili smo se na tržište cijele BiH, otvorili smo podružnicu u Bihaću, gdje smo zaposlili pet novih radnika, te podružnicu u Sarajevu. Zabilježili smo veliki rast prodaje novih proizvoda, kako u sarajevskoj, tako i hercegovačkoj regiji, kazao je Salihović.
Tokom 2015. Pivara je počela izvoziti na tursko tržište i taj trend je nastavljen i u ovoj godini i to sa pojačanim kapacitetima i sa proširenim asortimanom proizvoda. Proizvode koje su izvozili počeli su pakovati i u limenke, a ove godine krenuli su i sa PET ambalažom od litar i po.
– Prvi put smo izašli na tržište Kuvajta i želimo nastaviti sa tim isporukama, pa i u zemlje u njegovom okruženju. Tu, prije svega, mislim na Saudijsku Arabiju i Ujedinjene Arapske Emirate. Planirali smo izvoz i u Austriju, Švedsku i Kosovo, ali pripreme za taj izvoz dugo traju. Sve procedure trebamo provesti preko ambasada i onda moramo uskladiti svu dokumentaciju sa njihovim zahtjevima, kazao je Salihović za Oslobođenje.
Kako bi izvezli jedan proizvod, dodao je, potrebno je najmanje šest mjeseci mukotrpnog rada, od papirologije, registrovanja, do osiguranja robe. Međutim, iako prepreke postoje, nastoje da prošire poslovnu saradnju na te države jer imaju ozbiljne kupce koji su zainteresovani za njihove proizvode.