Prodaja novih automobila u Njemačkoj pala je na nivo iz 1989. godine. Nakon novog velikog pada prodaje automobila koji je u julu iznosio 40 posto u odnosu na isti mjesec prošle godine, Njemačka je na putu da se vrati na nivo od prije tridesetak godina.
Prema podacima njemačkog udruženja uvoznika i prodavaca (VDIK), u junu je na najvećem evropskom automobilskom tržištu zabilježeno 220 hiljada novoregistrovanih vozila.
Na osnovu podataka o prodaji u prvoj polovini godine, VDIK procjenjuje da Njemačku očekuje pad prodaje novih automobila od 20 posto na kraju ove, odnosno predviđa se da će u ovoj godini ukupna prodaja dostići 2,8 miliona vozila, prenosi SEEbiz.
Što je još gore, ta procjena se smatra optimističnom. Naime, u prvih šest mjeseci pad je iznosio 35 posto, pa bi prodaja u drugoj polovini ove godine trebala biti znatno bolja, kako bi se nadoknadio izuzetno slab rezultat u periodu od januara do juna i došlo do prognoziranog minusa od 20 posto na kraju godine.
S druge strane, smatra se pozitivnim to što je zabilježena povećana potražnja za električnim automobilima.
U prvoj polovini ove godine prodato je oko 90 hiljada ovih vozila, pa se očekuje da će se godina okončati sa rastom od 90 posto u odnosu na prošlu godinu, kada je riječ o segmentu automobila na struju i hibridnih modela.