Prijavite se na konferenciju Beyond limits i saznajte kako koristiti digitalni DNA kupaca u prodaji

0

Pridružite nam se 10. aprila, u hotelu Bosmal Arjaan by Rotana, u Sarajevu, na konferenciji Beyond Limits i otkrijte kako umjetna inteligencija i ljudska povezanost mogu postati ključ vašeg uspjeha. Konferencija je namijenjena najbrže rastućim kompanijama iz Adria regije, koju organizuju Poslovne novine, već osmu godinu i koja će okupiti oko 200 vlasnika i direktora kompanija sa zavidnim stopama rasta.

Konferencija se održava u okviru projekta Adria 1000 – Fastest Growing Companies, ključne inicijative za promociju i razvoj brzorastućih kompanija širom regije. U 2025. godini projekat je dodatno osnažen saradnjom s renomiranim brendom Prodajni Mindset, donoseći najnovije prodajne i marketinške strategije u središte pažnje. Ujedno predstavlja jedinstvenu platformu za razvoj novih ideja, umrežavanje i sticanje znanja.

Učesnike konferencije, između ostalog očekuje:

  1. Uvid u budućnost prodaje i umjetne inteligencije
    Naučite kako AI, automatizacija i personalizacija oblikuju savremene prodajne procese i otkrijte gdje je u svemu tome najvažniji ljudski faktor.
  2. Ekskluzivna masterclass radionica o moći podataka i psihologije
    Saznajte o tajnama nauke korištenja “digitalnog DNA” kupaca za personalizaciju ponude, marketinga i komunikacija, otkrivajući kako psihološki faktori utiču na kupovne navike.
  3. Pristup najnovijim strategijama prodaje i marketinga
    Dobićete uvid u vrhunske metode i alate koji pomažu kompanijama da se izdvoje na tržištu i nastave rasti.
  4. Praktični alati i tehnike za daljnji rast
    Pored inspirativnih predavanja, dobićete konkretna znanja i metode koje možete odmah primijeniti kako biste unaprijedili svoje prodajne, marketinške i menadžerske procese.
  5. Prodaja kao temelj održivog uspjeha
    Poslušajte kako prodajne strategije oblikuju budućnost kompanija i kako osigurati da vaš prodajni pristup ostane učinkovit i na duge staze.

O svemu ovome govoriće istaknuti predavači:

Dr. Vanja Ljevar, Banjalučanka sa adresom u Londonu, stručnjakinja je u oblastima nauke o podacima i psihologije. Doktorirala je na Univerzitetu u Nottingham-u, a osnivač je i vodeći analitičar konsalting agencije Kubik Intelligence u Velikoj Britaniji, o tome šta priprema za  ovu konferenciju istakla je:

„Učesnici konferencije od mene mogu očekivati, prije svega, puno lekcija o tome kako kompanije mogu da iskoriste digitalni DNA kupaca, odnosno podatke koje imaju (ili do kojih mogu da dođu) o kupcima da bi personalizovali svoju ponudu, marketing, komunikacije i strateški pristrup targetiranju. Podijeliću lekcije koje smo moj biznis partner i ja skupljali preko 15 godina – uključujući tajne strategije i metode koje se oslanjaju na moć podataka i psihologije, kako psihologija ljudi utiče na to šta kupuju i kako se ponašaju (recimo zašto su ljubitelji gina manje skloni pristati na zahtjev ili zašto su ljubitelji pasa skloniji glasati za konzervativce). Sve učesnike očekuje ekskluzivna masterclass radionica posvećena tajnoj nauci podataka i psihologije koja će ih naučiti kako posmatrati podatke o kupcima na novi način, ali i učiniti da se zapitaju o njihovom sopstvenom online profilu.“

O temi “Budućnost prodaje i gdje je tu čovjek?” na konferenciji će govoriti Vedran Sorić, stručnjak za prodaju i osnivač Sorbel Group d.o.o. iz Zagreba, koji će tom prilikom pružiti uvid u ulogu umjetne inteligencije, automatizacije i personalizacije u savremenim prodajnim procesima.

“Prodaja kao temelj: Kako prodajni uspjeh oblikuje budućnost kompanija”, tema je o kojoj će govoriti Ognjen Bagatin, poduzetnik, direktor i suosnivač kompanije Futura Partners, specijalizirane za ulaganje u mala i srednja poduzeća s visokim potencijalom rasta. Također je i direktor Futura Medical Group, koja okuplja vodeće zdravstvene ustanove u regiji, uključujući Polikliniku Sinteza, Polikliniku Markušić i Polikliniku Sabol. Ognjen je i suvlasnik Poliklinike Bagatin, gdje je započeo svoju karijeru u zdravstvu.

Osim poslovnih uspjeha, ističe se i kao vlasnik medijske platforme Poduzetnik, organizator konferencija Poduzetnički mindset, te suvlasnik projekta Prodajni mindset s Vedranom Sorićem, koji promovira inovativne pristupe prodaji i razvoju poslovnih strategija.

Njegova misija je stvaranje održivih poslovnih modela, poticanje inovacija i razvoj poduzetničke kulture u regiji.

Reprezentativnoj ekipi predavača pridružuje se i Smiljan Mori međunarodno priznati motivacijski govornik i poduzetnik, koji će podijeliti svoja iskustva i inspirisati prisutne pričom o uspjehu izgrađenom na viziji, odlučnosti i stalnoj edukaciji.

Zašto “Beyond Limits”?

Konferencija “Beyond Limits” ima za cilj da poslovnim liderima omogući pristup ekskluzivnim mogućnostima za umrežavanje i edukaciju. Kroz platformu Adria 1000 – Fastest Growing Companies teži se podizanju standarda poslovnog uspjeha u regiji. Kompanije s visokim rastom dobijaju priliku da sarađuju s vrhunskim prodajnim stručnjacima i usvoje najmodernije strategije potrebne za daljnji razvoj i širenje.