Njemački div sportske odjeće Adidas izvijestio je da je u 2020. godini zabilježio pad prihoda i dobiti zbog pandemije koronavirusa, a kao svijetlu tačku izdvojili su skok prodaje putem interneta.
Adidasovi su prihodi prošle godine pali 16 posto, na 19,8 milijardi eura. Operativna dobit potonula je 78 posto, na 429 miliona eura.
U cijeloj prošloj godini, koju je obilježila pandemija koronavirusa, izdvajao se snažan rast prihoda od internetske prodaje, za 53 posto kada se isključi utjecaj valutnih kurseva, na više od četiri milijarde eura, ističu u kompaniji.
Internetska prodaja sada čini petinu Adidasovih ukupnih prihoda, navode.
U ovoj godini firma očekuje rast ukupnih prihoda za 15 do 19 posto.
Nakon najave prodaje, Adidas je danas izvijestio da je isključio posrnuli američki brend Reebok iz poslovnih rezultata.
Podaci objavljeni u srijedu pokazuju da bi prodaja Reeboka trebala stajati Adidas oko 200 miliona eura.