Švedski trgovac odjećom H&M izvijestio je o skromnom rastu prihoda u zimskom tromjesečju, istaknuvši popuste i ulaganja u nove modne linije i nepovoljne valutne kurseve.
U periodu od decembra do februara, prvom tromjesečju fiskalne 2025. godine, prihod H&M-a porastao je za tri posto, na 55,3 milijarde švedskih kruna (5,11 milijardi eura). Iskazan u lokalnoj valuti uvećan je za dva posto, prenosi Hina.
Neto dobit iznosila je 579 miliona kruna, odnosno 57,7 miliona dolara, i bila je otprilike upola manja nego u istom razdoblju fiskalne 2024. godine.
Šta kaže uprava?
Profitabilnost H&M-a narušili su “negativni vanjski faktori”, popusti i ulaganja u nove modne linije, objašnjava uprava.
H&M je povećao potrošnju na marketing kako bi uspješnije konkurirao Zari i Sheinu, ali investicija se sporo vraća, uz anemičan rast prodaje i slabiju profitabilnost.
Uteg rezultatima bila je i jača kruna, dodaje uprava. U martu je prihod iskazan u lokalnoj valuti porastao za jedan posto, četiri puta slabije nego u istom prošlogodišnjem mjesecu.
Među “vanjskim rizicima” za poslovanje uprava je izdvojila vremenske prilike, geopolitičke događaje, strane valute i carine.