Preko Bizbooka zaključeno više od 200 poslova

0

Bizbook je prvi digitalni servis u BiH za pravna lica koji trenutno broji preko 600 kompanija, a preko njega je već zaključeno 200 poslova. Povezivanjem kompanija, omogućuje im se međusobno podržavanje i jačanje poslovnih veza.

Erna Šošević, CEO Bizbooka, u invervjuu za BiznisInfo govori o ovoj zanimljivoj i važnoj platformi.

Koliko klijenata trenutno ima Bizbook i na koji način im  pomažete da razviju svoje poslovanje?

– Bizbook je prvi digitalni servis za pravna lica koji trenutno broji preko 600 kompanija, ali taj broj se stalno mijenja, ovisno o broju kompanija koje se učlanjuju i onih koje moramo obrisati zbog neaktivnosti.

Erna Šošević

 

 

Ono što mi nudimo je svakodnevno stanje tržišta iz svih grana privrede, na osnovu podataka koje naši korisnici sami unose. Radi se o pregledu ponuda kompanija, njihovih proizvoda i potražnje koju imaju prema drugim pravnim licima, te omogućenoj direktnoj komunikaciji o objavljenom sadržaju u cilju zaključivanja posla.

Naš najveći uspjeh ogleda se u digitalnom mapiranju kompanija koje imaju malu ili nemaju nikakvu online prisutnost, a tržištu mogu ponuditi kvalitetne proizvode i usluge.

Povezivanjem kompanija unutar granica naše zemlje, omogućujemo da se međusobno podržavaju i sarađuju jačajući svoje poslovne veze.

Koliko kompanije u BiH shvataju važnost umrežavanja putem platformi poput Vaše? 

– Obzirom da je u našoj poslovnoj kulturi jako zastupljeno nepovjerenje i preporuka se izuzetno cijeni, sa Bizbookom smo kreirali posebnu zajednicu privrednika koji u sigurnom poslovnom okruženju upoznaju kompanije koje su pouzdane za saradnju, jer se postojanje i poslovanje svake kompanije provjerava. U tom smislu, imamo povjerenje naših korisnika koji se online i offline umrežavaju svaki dan.

Imate li podataka u koliko ste poslova posredovali i možete li spomenuti neke primjere? 

– Uspješnost jedne kompanije na Bizbooku ovisi isključivo o njenoj aktivnosti. Ukoliko kompanija uredi svoj profil i objavi sadržaj, na pravi način prezentira svoju kompaniju ostalim članovima mreže što dovodi do zaključenja posla.

U tom procesu je veoma važno na vrijeme odgovarati na upite, te pratiti objavljene potražnje kako bi na vrijeme odgovorili na zahtjev i omogućili sebi realizaciju posla.

Bizbook tim

Preko Bizbooka je do sada zaključeno više od  200 poslova između aktivnih korisnika. Najbolji primjer je kompanija AM Support koja se javila svim korisnicima na platformi i već prvi dan ostvarila kontakt, dogovore za sastanak i poslove.

Iako je sadržaj ključan, postoje primjeri korisnika koji imaju potrebu za nabavom, te su na platformi samo da bi pronašli dobavljače, te oni koju traže proizvođače. Trenutno imamo ponude iz 191 djelatnosti iz 101 grada Bosne i Hercegovine i sretni smo što u razgovoru sa njima dobijamo mišljenja, rezultate i savjete kako napraviti Bizbook boljim za sve privrednike naše zemlje.

Vaša kompanija djeluje i regionalno. Koliko su strane kompanije zainteresirane za BiH, odnosno koliko naših firmi traži partnere u inostranstvu? 

– Naša regionalna priča tek počinje. Mi smo već imali registrovanih kompanija iz SlovenijeHrvatske i Srbije, koje su uglavnom tražile dobavljače. To nam je bio znak da naša baza mora obuhvatati što više proizvodnih djelatnosti sa kojima bi otvorili vrata Bizbooka i upravo u tim zemljama i omogućili kreiranje jedinstvenog regionalnog digitalnog tržišta.

90% naših članica želi raditi sa inostranstvom, dok oni koji su već ostvarili saradnju nude svoju pomoć u savjetima i smjernicama onim kompanijama koji će tu saradnju tek ostvariti. Vjerujemo da će otvaranje Bizbooka prema regiji omogućiti našim kompanijama rast i ostvarenje njihovog punog potencijala. Njihovo prisustvo na Bizbooku je samo priprema za  regionalne aktivnosti koje planiramo.

Pored koncepta Bizbooka kakve ste novine unijeli na naše tržište?

– Digitalizovali smo dva sajma privrede GRAPOS Expo u Gračanici i TIMOD Expo u Travniku, te smo dodjeljivali priznanja za najbolje proizvode, usluge i sajamski nastup. Ovo je prvi put da su izlagači i njihovi proizvodi dostupni i online tokom trajanja sajma, što je jedan divan primjer organizatora sajmova za uvođenjem inovacija u poprilično definisan tok organizacije privrednih sajmova.

Već smo kontaktirani za još jedan sajam koji će se održati u septembru što pokazuje spremnost na digitalnu transformaciju privrednog privatnog sektora.

Neke činjenice o Bizbooku:

  • Bizbook je osvojio priznanje za najbolji BH startup za 2018. godinu na međunarodnom takmičenju BETAPICH u Mostaru;
  • Sekcija Bloga omogućava privrednicima da sa ostalim članovima mreže podijele svoje priče, savjete i uspjehe, te predstave svoje ekpertize.
  • Sarađujemo sa privrednim sektorima Općine Kakanj i Općine Visoko koji su prepoznali potencijal Bizbooka i kroz našu saradnju, pružaju podršku kompanijama koje su tek osnovane i traže prve poslovne partnere.