Predstavljena strategija za brendiranje Sarajeva kao destinacije za turizam na otvorenom

0

Danas su u okviru projekta „Sarajevo Outdoor City“ predstavljeni grad Sarajevo kao brend i jedinstvena destinacija za turizam u prirodi i na otvorenom, te brending Strategija za promociju i unapređenje ove vrste turizma.

Cilj je unaprijediti promociju i omogućiti bolju utrživost turističkih potencijala prirodnog okruženja Kantona Sarajevo. Ukupna vrijednost projekta veća je od 472.000 KM, od čega je Evropska unija kroz projekat EU4Business osigurala bespovratna sredstava u iznosu većem od 378.000 KM.

U doba krize uzrokovane Covid-19 pandemijom i neprestanom potrebom za podršku turizmu, projekat „Sarajevo Outdoor City“ ima posebnu važnost. Sarajevo je kao turistička destinacija posljednjih godina bilježilo porast ukupnog broja gostiju, ali uz prosječno nizak broj noćenja, sa posjetama fokusiranim na uže jezgro grada. Ovaj projekat će pored brendiranja grada doprinijeti i razvoju turističkih ponuda koje se odnose na penjanje, planinarenje, brdski biciklizam i turno skijanje. Uključiti će lokalno stanovništvo rubnih dijelova grada, a stranim i domaćim ljubiteljima outdoor aktivnosti ponuditi novi doživljaj Sarajeva.

„Pozdravljamo zajedničku brending strategiju Sarajeva kao jedinstvene destinacije za turizam u prirodi i na otvorenom. Vjerujemo da su ovakvi koordinirani napori najbolja praksa u pomaganju oporavka turizma od efekata pandemije Covid-19, te podrška lokalnoj ekonomiji i rastućem interesu za aktivnosti na otvorenom na Zelenoj stazi Via Dinarica. Evropska unija će nastaviti sa podrškom razvoju turizma u Bosni i Hercegovini i u okviru novog programa za oporavak privrede od posljedica Covid-19 pandemije“, istakao je Richard Máša, šef Kooperacija pri Delegaciji Evropske unije u Bosni i Hercegovini.

Brending strategija je identificirala ključne promotivne poruke i slogane, te logotip i ostale elemente vizuelnog identiteta brenda „Sarajevo Outdoor City“ za buduće promotivne aktivnosti. Brend „Sarajevo Outdoor City“ sadrži i komunicira iskustva sarajevske outdoor scene, turista i outdoor posjetitelja. Započeti outdoor avanturu iz centra grada, provesti cijeli dan u prirodi, a potom se vratiti u grad i uživati u svim njegovim čarima, suština je brenda outdoor destinacije Sarajevo.

„Mi želimo aktivno podržati i veću digitalizaciju pružatelja usluga u turizmu i poboljšanje sadržaja, dizajna i ukupnog turističkog iskustva u vezi turističkih proizvoda putem web platforme i upotrebe mobilne aplikacije. Također, zajedno sa nadležnim institucijama podržat ćemo aktivnosti u vezi razvoja i održavanja turističke infrastrukture, što će sve zajedno doprinijeti povećanju broja turista i boljoj utrživosti ovog segmenta turističke ponude u Kantonu Sarajevo“, izjavio je Emir Vučijak u ime projektnog tima „Sarajevo Outdoor City“ i Udruženja  brdskih biciklista – MTBA Sarajevo.

Sljedeći važan korak će biti kreiranje modela sistemskog upravljanja outdoor turističkom destinacijom, a projekat će podržati izradu „Plana upravljanja turističkom destinacijom na otvorenom Kantona Sarajevo“ (u periodu 2021-2027. godina), zajedno sa nadležnim institucijama i outdoor zajednicom.

Projekat “Sarajevo Outdoor City” se implementira u periodu od juna 2020. godine do novembra 2021. godine, a provodi ga projektni tim koji čine Lupon Ventures d.o.o. Sarajevo, Udruženje brdskih biciklista – MTBA iz Sarajeva, Udruženje za internet promociju biznisa i turizma “e-Mreža” iz Sarajeva, Klub ekstremnih sportova “No Comment“ iz Sarajeva i Ski klub Bjelašnica.