Višemjesečna trakavica je konačno došla kraju – Škoda je javnosti predstavila Karoq, kompaktni crossover snažnog karaktera i provjerene tehnike.
Nakon iscrpljujućih najava Škoda nam konačno otkriva nasljednika Yetija, modela kojim je češka tvrtka sišla s asfalta. Novi model pak nudi puno toga novoga, ali opet ništa revolucionarno. Osim možda povratka na asfalt, što ovakvi koncepti monovolumenskih derivata i jesu. Realno, snažno se oslanjajući na tehnološku osnovu VW Tiguana i/ili Seat Atece marka (opet) igra na sigurnu kartu prateći aktualne trendove.
Smanjeni klon Kodiaqa u estetskom smislu nudi drastičan odmak od prethodnika, od kojeg je istovremeno veći i vizualno dinamičniji. Za vlastiti identitet se pak bori detaljima poput novih svjetala i nešto drugačijeg LED potpisa.
Tehnološki brat prije spomenute Atece i Tiguana u duljinu mjeri 4.382 mm, širok je 1.841 mm i visok 1.605 mm, dok je međuosovinski razmak 2.638 mm. Ponuda prostora je u duhu Škode, posebno straga gdje prtljažnik proguta 521 l tereta. Izaberete li straga individualna sjedala, njihovim uklanjanjem korisni tovarni prostor raste na 1.810 litara.
Novost u Škodinoj ponudi je digitalni kokpit, prilagodljiv i vizualno povezan s ambijentalnim osvjetljenjem. Oprema je naravno bogata, a ne nedostaje niti sigurnosnih sustava. Uz doplatu, naravno.
Ponuda motora ne nudi ništa što će ostati zabilježeno u Škodinoj biografiji. Najveća novost je 1.5 TSI Evo iz obnovljenog Golfa, a kojem društvo prave poznati VW aduti, dizelski 1.6 i 2.0 te benzinski 1.0. Ukupno je u igri pet opcija u rasponu snage od 115 do 190 KS. Kao što je poznato, na pojedinim motorima nudi se DSG sedam-stupanjski mjenjač, te AWD pogon.
Karoq je već s osnovnim 1.0 TSI benzincem vrlo dinamičan, kažu u Škodi. Uhvati 100 km/h za 10,6 sekundi, postiže 187 km/h i troši svega 5,2 l/100 km. Vrlo slične performanse na papiru nudi i 1.6 TDI, dok top izvedba sa 190 KS snažnim dizelašem hvata stotku za 7,8 sekundi i vozi do 211 km/h.
Kupci koji izaberu model u razini Ambition ili višoj dobivaju podesivo podvozje s pet predefiniranih modova rada. Novo za kupce Škode je i grijano kolo upravljača, kao i tri ključa, svaki s mogućnosti memoriranja individualnih postavki korisnika.
Index.hr