Konzum je danas pod sloganom „Konzum akcija je najbolja reakcija na skupoću“ započeo novu kampanju sa ciljem da ukaže na sve benefite Konzumovih akcija koje kupcima donose značajne uštede u njihovim kućnim budžetima.
U vrijeme kada je evidentan nesklad između prosjećnih primanja i osnovnih životnih potreba stanovništva, kupovina proizvoda na akciji je jednostavan način da se dio sredstava uštedi i preusmjeri za druge potrebe.
„Svjedoci smo niske kupovne moći našeg stanovništva i stalne potrebe za pronalaskom novih načina za uštedu. Upravo zato, mi u Konzumu nastojimo svake sedmice u sklopu redovnog kataloga i vikend akcije kupcima ponuditi najbolji izbor artikala za domaćinstvo po akcijskim cijenama i omogućiti im da značajno uštede. U našem novom TV spotu, kroz dijalog dvoje komšija, koji će vjerujemo mnoge podsjetiti na situaciju iz njihovog komšiluka, smo željeli dodatno podsjetiti sve naše kupce na uštedu koju donosi kupovina uz Konzum akcije .“ – izjavio je Haris Arnautović, rukovoditelj Službe marketinga Konzuma BiH.
„Konzum akcija je najbolja reakcija na skupoću“ slogan je četvrtog vala Konzumove kampanje „Dobar dan svaki dan“ . Do sada je Konzum putem ove kampanje isticao svoje mnogobrojne prednosti s naglaskom na bogat asortiman, široku mrežu prodavnica na pristupačnim lokacijama te uvijek dobre cijene i akcije. Zaštitno lice kampanje je glumica Jasna Diklić, a novitet je da se sada ovom projektu pridružio i glumac Admir Glamočak.
„Konzum je prvi brend za koji sam radio ovakav posao. I sam kupujem u Konzumu. Tamo nađem sve što tražim, kupim i uštedim.“ – izjavio je glumac Admir Glamočak.
„Kolega Admir i ja smo uživali u snimanju i pokušali reći da je Konzum komšija koji je uvijek tu za Vas sa svojim cijenama i ponudama. Vjerujem da smo uspjeli pokazati da ne morate ići daleko od doma da bi imali veliki izbor, a još možete uštedjeti. Govorim iz vlastitog iskustva nakon kupovina u Konzumu.“ – dodala je glumica Jasna Diklić.
Novi Konzumov TV spot, kao i sve prethodne spotove u sklopu kampanje „Dobar dan svaki dan“, režirao je reditelj Elmir Jukić, a za idejno rješenje i produkciju zaslužna je kreativna agencija Communis iz Sarajeva.