Sarajevska prehrambena industrija Sprind d.d. predstavila je prvi reklamni spot preveden na znakovni jezik.
Spot pod sloganom „Radost tvog dana“ snimljen je u okviru promocije nove linije Sprindovih proizvoda – suhih, dehidriranih Premium Pasti.
– Prošle godine smo kao prvi u Bosni i Hercegovini počeli proizvoditi Sprind Premium Pastu – svježu i zamrznutu tjesteninu, a sada je predstavljena i nova linija suhih, dehidriranih tjestenina pod ovim brandom.
Na originalnu ideju da snimi spot sa prevodom na znakovni jezik, marketing tim Sprinda došao je spontano. Naime, željeli su svojom porukom doprijeti do svakog potrošača.
– Osobe oštećenog sluha se svakodnevno susreću sa problemima – čak je i odlazak doktoru ili u bilo koju drugu ustanovu veliki izazov jer niti jedna institucija u Bosni i Hercegovini nema tumača znakovnog jezika. U reklamnom spotu imamo priliku vidjeti tumača znakovnog jezika Berinu Čorić, koja je ovaj jezik naučila kroz odrastanje sa gluhim roditeljima. Nadamo se da ćemo na ovaj način ukazati na diskriminaciju osoba sa oštećenim sluhom, te da ćemo motivirati i druge da svako u svom domenu poslovanja i komuniciranja učini nešto slično – navode iz kompanije Sprind.
Reklamni spot je snimljen u saradnji sa video produkcijom dron.ba.