Često vam se dešava da prosto imate osećaj da niste dali svoj maksimu u bilo kom poslu koji radite. Ovdje ne mislimo samo na posao za koji dobijate platu, već i sve druge koje su vaša svakodnevnica.
Kako biste bili produktivniji i na kraju i zadovoljniji svojim rezultatima na kraju dana, pokušajte da ispoštujete pravilo „4P“.
Planirajte – svaki posao je dobro da se unaprijed isplanira. U koje vrijeme će se raditi, kojim tempom, na koji način …cilj je valjda da bude završeno što prije, ali da bude i kvalitetno, zato je planiranje od ključne važnosti, piše Srbija Danas.
Pripremite se – kažu da je dobra priprema pola dobro obavljenog posla. Zašto ne biste onda to zaista i uradili uvijek? Zar nije mnogo bolji osjećaj kada znate da ste već dosta uradili, a da ustvari niste ni krenuli još uvek u realizaciju.
Pohvalite – ako nema ko drugi da vas pohvali, pohvalite sami sebe za nešto što ste dobro uradili. Budite sami sebi podrška i motivacija, jer jedino tako ćete napredovati i biti ponosni na sve što uradite.
Potražite savjet – ukoliko vam nešto trenutno ne ide od ruke, a znate kome ide, pozovite ga, zatražite savjet. Ovdje naravno ne mislimo da vam neko drugi uradi vaš posao, već da vam možda da ideju kako da nešto završite što prije i na najbolji način. To ne znači da se vi toga ne biste sjetili, ali možda bi vam prosto za to trebalo više vremena. Nije sramota pozvati i potražiti pomoć, to zapamtite.
Vjerujemo da je ovo samo dio onoga što može da vam pomogne da budete mnogo bolji, brži i produktivniji u obavljanju svojih obaveza, ali od nečega uvijek mora da se krene.
Zašto onda baš princip “4P” ne bi bio vaša polazna tačka ka uspjehu!