“Raiffeisen banka BiH zabilježila je rast u svim segmentima poslovanja, ostavili smo značajan pečat na tržištu i ostali jedan od najvećih učesnika. Naš kontinuirani uspjeh potvrđuju i brojne nagrade koje su nam dodijeljene tokom godine. Renomirani magazini Global Finance, Emea Finance i The Banker su Raiffeisen proglasili najboljom bankom u BiH, a dobitnik smo i priznanja Zlatni BAM”, rekao je Karlheinz Dobnigg, predsjednik Uprave Raiffeisen banke.
On je kazao da se u Raiffeisen banci spremno suočavaju i s izazovima digitalne revolucije.
“Među prvim smo bankama na tržištu koja je klijentima ponudila brojne inovativne finansijske proizvode, te svakodnevno aktivno radimo na razvoju nove generacije proizvoda i usluga. Tako smo početkom godine klijentima omogućili online apliciranje za debitne i kreditne kartice, a nedugo zatim i online podnošenje zahtjeva za nenamjenske kredite. Riječ je o uslugama koje štede vrijeme klijenata, s obzirom na to da u ovom slučaju poslovnicu Banke posjećuju samo jednom, te da aplicirati mogu kada oni to žele bez obzira na radno vrijeme poslovnice”, rekao je Dobnigg.
lako su trendovi nešto drugačiji i svijet se kreće prema digitalizaciji, kako navode iz korporativnih komunikacija Raiffeisen banke, Dobnigg kaže da su uvidjeli da klijenti vole imati poslovnicu banke u blizini svog doma ili posla. U septembru je otvorena poslovnica u Banovićima, a prošli mjesec i četvrta poslovnica u Tuzli. Također, u skorije vrijeme planirano je otvorenje još jedne poslovnice, u Banjoj Luci.
“Naša efikasna distribucijska platforma se sastoji od 96 poslovnica, s više od 260 bankomata. Također, u našem fokusu su već neko vrijeme digitalni servisi koji klijentima omogućavaju da posluju s bankom bez potrebe da dolaze u poslovnice, te štede njihovo vrijeme i novac. Dakle, klijentima smo dostupni putem modernih i putem tradicionalnih kanala poslovanja. Nedavno smo implementirali i novu funkcionalnost na našim Cash Point bankomatima tako da sada klijenti mogu izvršiti uplatu novca na bankomatu u bilo kojem trenutku.Svjesni popularnosti društvenih medija, klijentima smo omogućili da svoja mišljenja podijele s nama putem Facebooka, a klijentima smo dostupni i putem e-maila, našeg Kontakt centra”, rekao je Dobnigg.
Podsjetio je da je prošle godine uvedena i opcija web chata koji je dostupan na web stranici banke.
Predsjednik Uprave Raiffeisen banke BiH podsjetio je i da je podrška koju Raiffeisen banka pruža lokalnoj zajednici više nego evidentna.
“Jako je puno aktivnosti koje Raiffeisen banka podržava, usmjeravajući iznos od dva posto svoje dobiti u donacije. Mnogo je projekata koje smo podržali u skladu s našom strategijom društvene odgovornosti koja je pretežno usmjerena na pomoć djeci i osobama s posebnim potrebama. Spomenuo bih neke od projekata, poput donacija banke povodom vjerskih i novogodišnih praznika, doniranje dječijih Rafa žirafa igrališta u povodu Svjetskog dana štednje, zatim podršku izgradnji SUMERO Centra i Roditeljske kuće. Kada govorimo o segmentu kulture, istakao bih projekt Raiffeisen Galerije. Dodatno, doprinos finansijskoj podršci koju banka kao institucija izdvaja daju i volonterske aktivnosti naših uposlenika na što sam iznimno ponosan”, kaže Dobnigg.
Naglašava da će imperativ poslovanja Raiffeisen banke BiH u 2017. i dalje ostati kvalitet usluga koje nude klijentima.
“Važnost klijenta kojem nastojimo biti pouzdan finansijski partner će i dalje biti ključna poslovna filozofija tima banke. I u periodu koji je pred nama pratit ćemo tržišne trendove i nastojati da ponudu prilagodimo potrebama i očekivanjima naših klijenata. Vjerujem da će razvijena distribucijska infrastruktura naše banke, snažan brend, ali i široka baza klijenata dodatno učvrstiti našu jaku poziciju na bh. tržištu”, istakao je Karlheinz Dobnigg, predsjednik Uprave Raiffeisen banke.