Reklama ćevabdžinice Hari u Travniku, koja je izazvala mnogo pozitivnih reakcija – o čemu je BiznisInfo.ba prvi pisao – nije se svidjela baš svakome.
Na džambo plakatu ove popularne ćevabdžinice stoji jednostavno: Jedina zaslužena desetka u Travniku.
Na reklami je zanimljiva igra riječi, odnosno dvostruko značanje riječi desetka, kao porcija ćevapa i kao ocjena za kvalitet. Naravno, tu je i aluzija na privatne fakultete u Travniku na kojima se olako dobijaju prolazne ocjene i diplome.
No, upravo studenti ovih fakulteta nisu dobro reagovali na ovu kampanju, te su putem društvenih mreža neki od njih čak pozvali na bojkot Harija.
– Za desetku smo svi mi Travničani koji smo vas podržavali, za desetku je naš grad, naša djeca, naši studenti, naše prirodne ljepote, naš Vlašić, naš Univerzitet, naše sve. Vi ste sramota koja sebe uzdiže, a druge omalovažava – navodi se u pozivu na bojkot na Facebooku.