Asseco SEE je najveći integrator u jugoistočnoj Europi po prometu vlastitih naprednih softverskih rješenja i servisa, član je Asseco Grupe koja je po performansama šesta najveća IT korporacija u Evropi i čiji rezultati su građeni na kompetentnosti kod integracije, iskustva, znanja i rješenja. Kompanija već dugi niz godina posluje na tržištu Bosne i Hercegovine, dok u 2017. godini bilježi rekordne poslovne rezultate.
Asseco SEE je sa svojim rješenjima prisutan u gotovo svim bankama u Bosni i Hercegovini, dok su druga područja djelovanja telekom sektor, javni sektor, energetski sektor i sektor osiguranja, te sektori proizvodnje i zdravstvene zaštite. U pomenutim sektorima Asseco SEE je već izgradio snažne vertikale i sve je prisutniji u regiji.
Digitalizacija poslovnica banaka je jedan od trendova, gdje je Asseco SEE nakon jedne od najuspješnijih implementacija u regiji podigao standarde poslovanja. U ponudi imaju samouslužne uređaje za automatizaciju procesa isplate, depozita novčanica i kovanica, te recikliranja novca. „Zahvaljujući našim softverskim rješenjima, bankomati dobijaju nove servise poput mjenjačkih transakcija, transakcija bez kartice korištenjem mobilnog telefona, plaćanje računa i naloga putem bankomata, transfera novca, zatim prilagođenog korisničkog interfejsa, realizacije marketing kampanja, prodaje karata i mnoge druge funkcionalnosti“, ističe direktor Mirza Ustamujić.
Kada su u pitanju POS terminali, ekspanzijom HCE tehnologije i plaćanjem mobilnim telefonima, zatim pojavom unattended POS terminala u različitim samouslužnim uređajima, te virtualnim POS terminalima u eCommerce-u, pojavit će se posve nove mogućnosti i funkcionalnosti koje će obilježiti idući period.
„U bankingu smo prepoznali važnost digitalne transformacije, te smo ponudili Asseco DigitalEdge kao Asseco SEE digitalnu banking platformu. To je otvorena, objedinjena platforma kojom smo ponudili bankama da sve svoje digitalne kanale imaju pod jednim hub-om. On pruža jako moćan alat za online kupovinu, koji unaprjeđuje bankarske procese i daje korisnicima nevjerovatno iskustvo“ kazao je Ustamujić.
Asseco se u odnosu na konkurenciju ističe po proaktivnom i inovativnom načinu poslovanja, gdje nude rješenja kojima Banke i ostali partneri i klijenti mogu ostvariti veći rast, odnosno bolje rezultate poslovanja. Također Asseco bilježi rast poslovanja i broja uposlenih za preko 60% sa jako mnogo izvoza softverskih rješenja iz BiH. Asseco raspolaže sa 7 servisnih centara i u mogućnosti je svojim klijentima pružiti podršku sa 2 do 3 intervencije u manje od sat vremena.
Govoreći o planovima u budućnosti, Ustamujić je kazao da u narednom periodu planiraju implementaciju nekolicine novih usluga za koje vjeruju da će uzrokovati značajno pozitivne promjene u finansijskom sektoru u BiH. „U predstojećem periodu plan je da kompanija raste za dodatnih 30 uposlenih, sa mnogo većim fokusom na dodatno uvećanje kvaliteta usluga, otvaranje kompetentnih centara u BiH za podršku Grupi i generalno rast rezultata. Trenutno je prosjek starosti uposlenih ispod 35 godina na sto smo posebno ponosni i predstavlja najveći potencijal za budućnost.“