Potrošači najviše cijene njemačke proizvode

0

Globalni potrošači najviše cijene proizvode iz Njemačke a uglavnom su nepovjerljivi prema kineskim, prema objavljenom istraživanju kompanije za javno mnijenje YouGov i Sveučilišta Cambridge.

Više od polovine ispitanika u 23 zemlje pozitivno je ocijenilo njemačke proizvode a samo šest posto dodijelilo im je negativnu ocjenu, pokazuju rezultati internetske ankete.

Time je Njemačka u istraživanju osvojila 45 bodova.

Italija na drugom mjestu

Italija je zauzela drugo mjesto s 38 bodova, a u stopu je prate Velika Britanija i Francuska, obje s po 34 boda. Japan je osvojio 33 boda i bolji je za pet bodova od Južne Koreje.

Kineske je proizvode u prosjeku 44 posto ispitanika ocijenilo negativno a njih 15 posto pozitivno. Kina se time svrstala na posljednje, 12. mjesto u skupini zemalja-proizvođača, s osvojenih neto 29 bodova

Anketirani su potrošači iz zemalja i regija visokog dohotka, uključujući Evropsku uniju, SAD, Australiju i Japan, ali i onih s niskim dohotkom, poput Indije, Meksika, Kine, Nigerije i Južnoafričke Republike.

„Naše istraživanje pokazuje da porijeklo proizvoda i dalje bitno oblikuje njegovu percepciju među potrošačima”, konstatira direktor odjela za marketing YouGov Germany Philipp Schneider.

Hina