U sjedištu JP Autoceste FBiH u Mostaru danas je potpisan Ugovor za usluge nadzora radova i tehničke asistencije za dionicu Mostar sjever – Mostar jug.
Ugovor su potpisali Denis Lasić, direktor JP Autoceste FBiH i Stephen Kimmett, predstavnik konzorcija koji čine Roughton International Limited i IRD Engineering Srl.
Potpisivanju su prisustvovali i Ranjith Gunaratne, direktor Roughton International Limited te Minela Bašić, predstavnica IRD Engineering Srl.
Ukupna vrijednost Ugovora iznosi 8.189.618 eura s PDV-om, a sredstva su osigurana u okviru zajma potpisanog s Evropskom bankom za obnovu i razvoj (EBRD).
– Nakon današnjeg potpisivanja ugovora za usluge nadzora radova i tehničke asistencije ostalo nam je još završiti i postupak odabira izvođača radova na dionici Mostar sjever – Mostar jug. Ovaj postupak se nalazi u drugoj, završnoj, fazi te je za očekivati da ćemo ubrzo krenuti s radovima na izgradnji ove dionice, jedne od najkompleksnijih na cijelom Koridoru – izjavio je Denis Lasić, direktor JP Autoceste FBiH.
Dionica Mostar sjever – Mostar jug, ukupne dužine 13,8 km, dio je LOT-a 4 Koridora 5C. Dionica počinje petljom Mostar sjever u naselju Kutilivač, a završava petljom Mostar jug koja je povezana s magistralnim putem M6.1 Gnojnice – Blagaj. Trasa na dionici prolazi uglavnom brdovitim i planinskim terenom, pa se duž trase izmjenjuju usjeci i nasipi s većim brojem objekata.
Na ovoj dionici, osim navedenih petlji s bočnim naplatnim mjestima, graditi će se 11 mostova/vijadukata, šest dvocjevnih tunela, tri potputnjaka, dva natputnjaka, a u sklopu petlje Mostar sjever projektiran je i Centar za kontrolu i upravljanje prometom (COKP).
Kompletna dionica Mostar sjever – Mostar jug prolazi kroz Grad Mostar, odnosno Hercegovačko-neretvanski kanton.