U višednevnoj posjeti glavnom gradu Malezije, Kuala Lumpuru, boravio je Senadin Ferhatović, vlasnik poznatog brenda Ferhatovic Austria, sa svojim partnerima u okviru kompanije Bostrading&Consulting Ibrahimom Šehićem i Ajdinom Halaćem.
Ovom prilikom boravili su u posjeti ambasadoru Bosne i Hercegovine u Maleziji, Edinu Jahiću i održali sastanke s malezijskim biznismenima i predstavnicima vlasti, s kojima su postigli dogovore o distribuciji bosanskih i drugih balkanskih proizvoda na cijelo azijsko tržište.
Također, prilikom susreta dogovorili su prezentaciju bosanskih proizvoda na malezijskim sajmovima, a uskoro planiraju proširivanje kapaciteta sa dvije nove kompanije BosTrading&Consulting Malaysia za azijsko tržište i BosTrading&Consulting EU sa sjedištem u Beču, koja će biti ovlašteni distributer palminog ulja i masti porijeklom iz Malezije na tržište EU, navodi se u izjavi Ferhatovićevog tima dostavljenoj portalu BiznisInfo.ba.
Naime, kompanija BosTrading&Consulting specijalizirana je za distribuciju i plasman domaćih proizvoda na tržišta Evrope i šire. Predstavlja pouzdan most između proizvođača i kupaca, omogućavajući brz i efikasan put proizvoda do ciljnog tržišta.
Posvećeni su izgradnji snažnih i dugoročnih odnosa između brendova i njihovih kupaca, pružajući personalizovane usluge koje zadovoljavaju specifične potrebe obje strane.
Ističu se po tome što u okviru distribucije nude vlastite proizvode i do sada su ostvarili saradnju sa Evropom, dijelom Amerike, Australijom i upravo se šire na tlo Azije.
U okviru posjete Ferhatović i njegovi partneri boravili su u društvu Mirsada Midžića uspješnog biznismena iz bosanske Krajine koji već dugi niz godina boravi u Maleziji.
Dakle, osim što BosTrading&Consulting predvođen Ferhatovićem radi na distribuciji i prepoznavanju kvaliteta bosanskih i drugih balkanskih proizvoda širom svijeta, trude se ostvariti kontakte sa svim Bosancima i Hercegovcima u dijaspori kako bi zajednički doprinijeli razvoju svoje domovine kroz plasman onoga što je proizvedeno na domaćem tržištu.
Posebno ohrabruje činjenica da su bosanski proizvodi već naišli na veliko oduševljenje Malezijaca, koji su prepoznali njihov kvalitet i autentičnost. Zahvaljujući postignutim dogovorima, bosanski proizvodi će se uskoro moći pronaći na policama marketa širom Malezije i ovo je jedan historijski moment za bh. privredu u kojem svoje proizvode plasira i na grandiozno azijsko tržište.
– Ovo je veliki, rekao bih historijski iskorak za nas, ali i za sve bosanske proizvođače. Azijsko tržište ima ogroman potencijal, a njihova reakcija na naše proizvode bila je izuzetno pozitivna. Sigurni smo da će ovo biti samo početak dugoročne i uspješne saradnje, jer između ostalog čak imamo ponude i za otvaranje restorana Ferhatović u Kuala Lumpuru – navodi se u izjavi.
Ova posjeta predstavlja značajan korak u promociji bosanskih proizvoda na međunarodnom tržištu, posebno u jugoistočnoj Aziji, te doprinosi uspostavljanju i jačanju ekonomskih odnosa između Bosne i Hercegovine i Malezije.
Ukoliko želite da uspješno plasirate svoje proizvode na tržište EU i šire javite se na info@bostrading.ba. Za više informacija možete posjetititi web stranicu www.bostrading.ba