Pokrenuli biznis s dvije mašine, sad zapošljavaju 110 radnika

0

Avdo Delibašić prije rata je radio u kompaniji specijalizovanoj za proizvodnju pjene za namještaj. Po okončanju rata, odlučio je svoje iskustvo iskoristiti za vlastiti biznis, pa je pokrenuo proizvodnju u napuštenom kulturnom centru. Tada je imao jednu mašinu za rezanje, i jednu za mljevenje materijala, i trojicu radnika.

S obzirom na poslijeratnu obnovu zemlje, potreba za namještajem je rasla, pa je kompanija izgradila novu fabriku.

Deset godina kasnije, kompanija Delibašić Poliuretani prerasla je u jednog od vodećih proizvođača madraca u BiH. Podsjetimo da je ova firma iz Kaknja vlasnik brenda “Moj San”.

Posao koji je Avdo započeo nastavila je njegova kćerka Beadisa Delibašić, koja je danas generalni menadžer kompanije koja zapošljava više od 110 ljudi.

– Oko 80 posto naših proizvoda se proda u Bosni i Hercegovini, a ostatak izvozimo u Hrvatsku, Sloveniju, Sjevernu Makedoniju, Crnu Goru i Austriju – kaže Delibašić.

Dodaje da je najveći izazov bio pozicionirati brend na domaćem tržištu, jer ljudi ovdje nisu imali mnogo povjerenja u domaće brendove namještaja.

Njihove napore prepoznala je i Evropska banka za obnovu i razvoj (EBRD). Tim banke, kroz Program savjetovanja malih biznisa, pomogao je kompaniji u mnogim oblastima, uključujući kontrolu kvaliteta, oranizacionu strukturu, planiranje, IT, web development i online prodaju.

Program povezuje male biznise sa lokalnim konsultantima i međunarodnim savjetnicima koji im pomažu da se transformiraju i povećaju konkurentnost.

– Uveli smo visoke standarde kontrole kvaliteta i zajedno sa sjajnim timom koji imamo, uspjeli smo se pozicionirati kao snažan lokalni brend koji se može takmičiti sa međunarodnim proizvođačima – kazala je Delibašić.

Firma Delibašić Poliuretani danas snabdijeva mnoge domove madracima ali i mnoge hotelske lance u Sarajevu i drugdje.

– Stalno radimo na unapređenju proizvoda, razvoju i investicijama u proizvodne kapacitete, te u edukaciju naših prodajnih predstavnika. Na taj način ostajemo konkurentni – navodi Delibašić.

EBRD / BiznisInfo