Dok većina 15-godišnjaka provodi vrijeme gledajući filmove, igrajući videoigrice ili slušajući muziku, Mikaila Ulmer iz Ostina u Teksasu fokusirana je na širenje svog poslovnog carstva.
Ona je izvršna direktorica firme “Me & the Bees Lemonade”, koju je pokrenula kada su joj bile samo 4 godine, nakon što ju je porodica ohrabrila da se prijavi na lokalno natjecanje mladih u biznisu.
Dok je razmišljala o tome kakav će posao pokrenuti, pčela ju je ubola dva puta. Prvo se uplašila, ali se ubrzo njen strah pretvorio u fascinaciju kad je saznala koliko su pčele važne za ekosistem.
Tada je odlučila učiniti nešto što će pomoći da se spase pčele: počela je prodatvati limunadu zaslađenu lokalnim medom i donirati jedan dio dobiti organizacijama koje se bore za spas pčela.
Željela biti svoj šef
Njen posebni recept za limunadu došao je od njene prabake Helen.
– Bilo mi je veoma važno da budem sam svoj šef i da mogu zarađivati svoj novac. Shvatila sam koliko je zabavno sjediti iza štanda i voditi posao. Zato sam odlučila nastaviti dalje – kazala je ona za američki CNBC, prenosi BiznisInfo.
Mikaila je 2015. predstavila svoju limunadu u emisiji “Shark Tank” i dobila investiciju od 60.000 dolara od Daymonda Johna.
Ona se potom etablirala kao uspješan primjer mlade poduzetnice, pa je nastupala na brojnim poslovnim događajima i čak je najavila bivšeg američkog predsjednika Baracka Obamu na Samitu Žena Sjedinjenih Država.
Želi pomagati mladim poduzetnicima
Danas se “Me & Bees” nalazi u više od 1.500 trgovina širom zemlje, uključujući gigante maloprodaje poput Whole Foods, Wegmans i The Fresh Market, zajedno sa sve većim brojem restorana, prikolica za hranu i kompanija za dostavu prirodne hrane.
Ove godine Mikaila planira objaviti dva nova partnerstva s maloprodajnim kompanijama. Brend “Me & the Bees” proširila je i linijom proizvoda balzama za usne napravljenih od pčelinjeg voska.
Mikaila sada želi pomagati i drugim mladim poduzetnicima, naročito onim iz manjinskih zajednica.
– Jedan od najtežih stvari za rast biznisa jeste pronaći finansije. Želim taj put učiniti lakšim za kompanije kojima upravljaju pripadnici manjina koji imaju velike ideje – kazala je ona.
Savjet: Sanjajte kao dijete
Ona misli da je za moderne kompanije ključno da imaju pozitivnu društvenu ulogu.
– Nove generacije će radije kupovati od kompanija koje čine dobro ovom svijetu. To nije samo kompanija, to je društveni pokret – naglašava Mikaila.
Mlada poduzetnica ima savjet za sve one koji namjeravaju pokrenuti vlastiti biznis, bez obzira na njihove godine, a on glasi:
– Sanjajte kao dijete. Djeca nemaju straha. Učinit će sve što treba da ostvare svoje snove.