„ProCredit Bank d.d. potvrdila status prve digitalne banke u BiH““. Tako je, još krajem 2020.godine, naslovljena vijest o uručenju kvalificirane potvrde za elektronski potpis slovenskog Halcoma ProCredit banci, koja je tako zvanično postala prva banka na tržištu BiH koja koristi elektronski potpis u svom poslovanju.
Nakon što je elektronski potpis uveden u internom poslovanju ProCredit banke „Budućnost je zvanično počela“ kada je njegovo korištenje omogućeno i klijentima banke.
Vrijeme za slijedeći veliki korak
“Digitalizacija je proces za koji smo se mi niz godina pripremali, a potom u vrlo kratkom roku, kada je to bilo od ključne važnosti za održivost i klijenata i nas, implementirali u svakodnevno poslovanje. Stoga, kao pioniri ovog procesa u bh. bankarskom sektoru, odlično razumijemo da je digitalizacija ne samo ključ kvaliteta usluga, nego i daleko više od toga: garancija njihove transparentnosti i dostupnosti“, objašnjava Amina Durmo Trlin, članica Uprave ProCredit Bank i nastavlja: „Godinama predano radimo na ovom segmentu i zagovaranju digitalizacije, a vrhunac je bio uvođenje kvalifikovanog elektronskog potpisa.“
Iz tog su razloga u ovoj banci ove godine odlučili poduzeti naredni korak i kao poslovni poklon osigurati upravo kvalifikovane elektronske potpise za klijente koji su zbog prirode svoga poslovanja usmjereni na intenzivne i česte kontakte sa bankom, a koji će u vrlo kratkom roku iskusiti pogodnosti koje korištenje elektronskog potpisa podrazumijeva.
Jednostavnost, efikasnost i lakoća poslovanja
Sada kada je već izvjesno da će primjena kvalifikovanih elektronskih potpisa (QES) u potpunosti revolucionirati poslovanje, logičan slijed za ProCredit Bank je ovo iskustvo snažnije promovisati i među klijentima i potaknuti ih da u što većem obimu iste koriste kako u svom poslovanju, tako i poslovanju sa Bankom.
Podsjećamo, primjenom QES omogućeno je korištenje bankarskih usluga, sa bilo koje lokacije i bilo kada, bez potrebe dolaska u Banku radi potpisivanja dokumenata.
Nezanemariv je i segment aktivnijeg učešća u zaštiti okoliša kod svih uključenih strana, a Banka upravo zaštitu okoliša stavlja u srž svoje poslovne strategije i bez ostatka je posvećena zelenoj ekonomiji i promociji filozofije „0 otpada“, pa su od velikog značaja i uštede koje će se ostvariti zbog potpune eliminacije štampanja dokumenata.
Ozdravljenje poslovnog okruženja je fokus u 2022.
„Za ozdravljenje cjelokupnog poslovnog okruženja nužno je dijeliti dobre prakse“, naglašava Durmo Trlin. „Poklanjanjem certifikata, mi radimo upravo to, i to s onima koji su ključni i za naše poslovanje. Ovo je važna i velika promjena koja će donijeti cijeli niz sistemskih poboljšanja. U Novoj 2022.godini, mi se upravo tome i nadamo, a to i želimo svim partnerima i klijentima ProCredit banke“, zaključuje.