Ulazak Lidla na tržište Srbije doveo je do “rušenja” cijena konkurencije. Tako su se akcijske cijene iz Lidla “preslikale” i na druge prodavnice širom Srbije.
Popusti od 15, 20, pa čak i 50 posto bukvalno pljušte po većini marketa u Srbiji.
A za sve su “krive” početne akcijske cijene koje su osvanule prije dvije sedmice u svim novootvorenim prodavnicama Lidla.
Kupci su se i bukvalno tukli za piletinu koja je na dan otvaranja koštala svega 119,99 dinara (oko 2 KM) po kilogramu.
Slično je bilo i sa bananama koje su mogle pazariti za 59,99 dinara (oko 1 KM) za kilogram. Čokolada od 100 grama se prodavala za 50 dinara (oko 0,8 KM), a kafa za 199,99 dinara (oko 3,3 KM) za 200 grama.
Limenka piva i sada se može naći za 44,99 dinara (oko 0,75 KM), a litar mlijeka na akciji po cijeni od 54,99 dinara (oko 0,9 KM).
Sniženja i do 50 odsto
Nakon dva, tri dana i u ostalim lancima su krenule velike akcije snižavanja cijena, pa se tako u jednom od vodećih trgovinskih lanaca može naći 100 grama kafe za 74 dinara (oko 1,2 KM), kilogram limuna za 89,99 dinara (oko 1,5 KM), mandarina za 84,99 dinara (oko 1,4 KM), kao i kilogram kupusa za samo 19,99 dinara (oko 0,3 KM).
Sa ciljem da se dodvori kupcima ali ne želeći da prizna da to radi zbog konkurencije, jedan poznati lanac prodavnica u Novom Sadu odlučio je da naprasno počne da slavi rođendan iako mu to nije bila praksa posljednjih godina.
Isti taj lanac je samo par dana nakon otvaranja Lidla Novosađanima ponudio svoje proizvode po cijenama nižim i do 50 odsto, prenio je Blic.
Lokalni marketi i prodavnice u Šapcu u toku prošle sedmice uglavnom su snizili cijene voća. Tako su banane mogle da se kupe po cijeni od 70 (1,15 KM) do 90 dinara (1,5 KM) za kilogram, a bile su 120 dinara (oko 2 KM), kilogram limuna za 99 dinara (oko 1,6 KM), dok je prije samo 10 dana koštao i do 160 dinara (2,6 KM) ili ananas koji je pojeftinio sa 160 (2,6 KM) na 100 dinara (1,6 KM) po kilogramu.