Pogledajte kako će izgledati dionica Medakovo – Ozimice

0

Napustivši praksu izgradnje kratkih dionica i ugovarajući poslove za funkcionalne dionice “od petlje do petlje”, JP Autoceste FBiH su početkom marta potpisale najveći investicijski ugovor u posljednjih 30 godina u Bosni i Hercegovini.

Radi se o dionica autoceste na Koridoru Vc Medakovo – Ozimice ukupne dužine 21,3 kilometar.

Ova dionica se radi na području tri općine Žepče, Maglaj i Tešanj i rok za izvođenje radova je 30 mjeseci.

Na dionici Medakovo – Ozimice gradit će se pored otvorene trase, jedna petlja, dva dvostrana odmorišta, osam mostova i vijadukti, dva nadvožnjaka, petnaest podvožnjaka i jedan tunel dužine 2200 metara, a zajedno sa dionicom Putnikovo Brdo – Medakovo čija je izgradnja počela u novembru prošle godine, činit će funkcionalnu prometnu cjelinu.

Izgradnja dionice Medakovo – Ozimice finanansira se sredstvima osiguranim u okviru ugovora o zajmu sklopljenog s Europskom investicijskom bankom (EIB), te bespovratnim sredstvima Evropske unije koja su osigurana u okviru Agende za povezivanje preko Investicijskog okvira za Zapadni Balkan (WBIF).

Izvođač radova je Cengiz insaat Sanayi ve Ticaret A.S., a vrijednost ugovorenih radova iznosi 361.753.355 eura bez PDV-a.

Sjeverni dio Koridora do polovine 2026. 

Radovi su u toku od petlje Zenica sjever do Žepča (20 km), kao i od entitetske crte prema Tešnju i od Tešnja do južnog dijela Maglaja (30 km).

IQOS virtuelni butik – Revolucija iskustva kupovine

Sredinom aprila pokrenuta je tenderska procedura za izgradnju posljednje dionice na sjeveru, od Maglaja do Žepča (12 km), pa će početkom jeseni kompletan ovaj dio Koridora biti u izgradnji.

Do polovine 2026. godine sjeverni dio Koridora, od Sarajeva do Save, trebao bi biti u potpunosti izgrađen.