Izgradnja dionice na Koridoru 11 od Preljine do Požege u Srbiji dužine 30,9 kilometara počela je u petak, 17. maja, a vrijednost radova je 450 miliona eura.
Dionica Preljina-Požega bit će dio autoputa Beograd-Južni Jadran, ali i budućeg autoputa Beograd-Sarajevo, jer je u planu da od Požege bude izgrađeno još oko 60 kilometara do granice sa BiH.

Autoput Sarajevo – Beograd, dvije trase
Izvođač je kineska kompanija China Comunications Construction Company, koja je već pripremila gradilišni kamp u blizini Lučana u kome će biti smješteno oko 200 radnika, a radovi bi trebalo da budu završeni za dvije i po godine.
Ta dionica, na kojoj će biti tri tunela, 32 mosta, 11 nadvožnjaka i tri petlje, povezaće Čačak, Lučane i Požegu i dva okruga – Moravički i Zlatiborski.

Dionica Preljine – Požega (približna trasa)
Ova dionica predstvalja dio istočne trase autoputa puta Sarajevo – Beograd, koja ide južno od Beograda kroz centralnu Srbiju, a zatim preko istočne Bosne do Sarajeva, podsjeća BiznisInfo.

Autoput Bijeljina – Kuzmin
Drugi krak ide zapadno od Beograda postojećim autoputem ka Zagrebu, a potom se kod sela Kuzmin odvaja ka Bijeljini, odakle ide ka Brčkom, Tuzli i Sarajevu.
Izgradnja zapadnog kraka također je nedavno počela, i to također na teritoriji Srbije, tačnije kod sela Kuzmin odakle se će graditi autoput ka Savi, odnosno granici sa BiH.