Banjalučka pivara u prvoj polovini ove godina imala je pad prodaje, prihoda i dobiti, a direktor Nicholas Penny za to krivi vremenske prilike, pad kupovne moći i odlazak stanovništva iz BiH.
– Prva polovina 2018. bila je prilično razočarenje u odnosu na uspjehe iz prethodnih godina. Poklopili su se neuobičajeno hladna zima, koja je potrajala, i kišoviti početak ljeta, te su stvorili prilično nepovoljne tržišne uslove. Nepovoljni tržišni uslovi i vidljiv pad u kupovnoj moći potrošača, naročito poslije povećanja akciza na gorivo, kao i efekat velikog odliva radnosposobnog stanovništva u inostranstvo, doveli su do značajnog smanjenja ukupnog tržišta piva – naveo je u Penny u izjavi objavljenoj uz polugodišnji finansijski izvještaj.
U poređenju s prošlom godinom, u prvoj polovini 2018. godine obim prodaje je pao za 2,6 posto 223 hiljade hektolitara, dok je neto prihod od prodaje pao za 0,5 posto na 21,5 miliona KM. Dobit prije kamata, poreza i amotrizacije pala je za 11 posto na 5,5 miliona KM
– Razlika u konačnoj neto dobiti od 1,5 miliona KM u odnosu na 3 miliona KM u 2017. je rezultat i jednokratnih troškova koji proizilaze iz ulaganja u razvoj poslovanja – naveo je, između ostalog, Penny.
Direktor na kraju tvrdi da je Banjalučka pivara i dalje u dobrom finansijskom položaju, ali da ukupna slika tržišta nije pozitivna u onolikoj mjeri koliko je to bilo u posljednjih nekoliko godina.