Pet stvari koje bi trebalo da radite kako bi imali uspješnu radnu sedmicu

0

Produktivna radna sedmica najviše zavisi od toga na šta ste fokusirani svaki dan, tj. koliko vremena provodite na aktivnosti koje su najvažnije za dobro poslovanje.

Ako mnogo radite, to ne znači da ste najproduktivniji, a na koji način možete postići što produktivniju radnu sedmicu pomoći će vam izbor Entrepreneura:

1. Prestanite da planirate, počnite da radite

Osim kada se radi o sedmičnim ili mjesečnim planiranjima, ako planirate za vrijeme dok bi trebalo da radite, posao ili neće biti urađen, ili će ga trebati uraditi neko drugi. Stoga, nemojte odgađati nego se bacite na posao.

2. Ne morate reći “da” na svaki zahtjev

Kako je rekao Warren Bufftet: “Razlika između uspješnih i vrlo uspješnih ljudi je što vrlo uspješni kažu “ne” na gotovo sve. Iako je vrlo često lakše reći “da”, svaki puta kada se složite s nečim što ne pruža dobre rezultate, gubite kontrolu nad rasporedom.

3. Ne morate biti pefekcionista

Ako cijelo vrijeme “ganjate” perfekcionizam, trebaće vam duže da završite zadatke i bit ćete manje produktivni. Previše ćete vremena potrošiti na jedan zadatak, pa ćete (ne)svjesno zanemariti ostale odgovornosti.

4. Izbacite sve iz glave

Ne oslanjajte se toliko na sjećanje jer vas može iznevjeriti kada vam je najvažnije. Umjesto da se oslonite na vlastitu memoriju, uzmite olovku u ruke i zapisujte stvari. Unutar radne nedelje na taj način ćete valjano rasporedit prioritete.

5. Osvrnite se i vrednujte dostignuća

Prije nego započnete novu radnu sedmicu, a prije nego što ste završili prethodnu, osvrnite se na to šta ste postigli, zajedno sa stvarima koje ste imali u planu. Na taj način, naučićete iz grešaka i s novim spoznajama ući u novu uspješniju radnu sedmicu, prenosi Bankar.me.