Advertisement

Pet hercegovačkih vina nagrađeno u Americi

0

“Podrumi Vukoje 1982” osvojili su pet zlatnih medalja za svoja vina na prvom ovogodišnjem velikom vinskom takmičenju “America Wine Awards 2021”, održanom u Sjedinjenim Američkim Državama.

Ovim su “Podrumi Vukoje 1982” dobili i direktnu preporuku za najprestižnije hotele i restorane u Sjedinjenim Američkim Državama koji imaju Michelin zvjezdice.

Zlatne medalje dodjeljene su za:

• Tribunia Chardonnay & Malvasia dubrovačka, berba 2019;

• Zlatna Selekcija white, berba 2016;

• Carsko vino – Grand Cru, berba 2016;

• Primavera red cuvee, berba 2019. i

• Vranac Rezerva, berba 2015.

“America Wine Awards” je prestižno takmičenje koje organizuje “Američki vinski list” (America Wines Paper), specijalizovani magazin za profesionalne vinske kupce, uvoznike i distributere, a članovi žirija su vinski eksperti, somelijeri i predstavnici kompanija specijalizovanih za vina.

Ovo je jedan od najvećih uspjeha vina sa Balkana na jednom vinskom takmičenju održanom na sjevernoameričkom kontinetu, a časopis “Američki vinski list” ima misiju da vina koja se uvoze na tržište Sjedinjenih Američkih Država približi kanalima prodaje odnosno vrhunskim hotelima, restoranima i kafeima (HoReCa sektoru), drink store-ovima i vinotekama.

“Podrumi Vukoje 1982” su prisutni već gotovo deceniju na tržištu Sjedinjenih Američkih Država, a njihova vina se mogu naći u četiri američke savezne države (Illinois, Washington DC, New York i Pennsylvania).

Rezultati ovog ocjenjivanja su objavljeni u “Američkom vinskom listu” (America Wines Paper) i proslijeđeni su na adrese više od 1.500 raznih medija, te hiljadama distributera vina širom sjevernoameričkog kontinenta što će, nesumnjivo, dovesti do popularizacije vina iz cijelog regiona.

Ovo je još jedna u nizu potvrda da “Podrumi Vukoje 1982” nije samo proizvođač vrhunskih vina nego i jedan od najvećih ambasadora naše zemlje u svijetu koji je i u vremenu pandemije uspio ne samo da promoviše kvalitet vina iz regiona već i da eksportuje više puta na tržište Sjedinjenih Američkih Država i Azije.