Kompanija PepsiCo (PEP) kupuje kinesku firmu koja prodaje suho voće i grickalice putem interneta. Američki div pokušava snažnije ući na svjetsko tržište hrane i pića.
PepsiCo je saopštio da će dogovor o kupovini Be & Cheery – u vrijednosti od 705 miliona dolara – pomoći Pepsiju da postane “vodeća kineska firma za hranu i piće okrenuta potrošačima”.
Vrijednost kineskog tržišta grickalica povećala se za više od 400% u periodu od 2006. do 2016., prema procjeni Ministarstva trgovine.
Ministarstvo je saopštilo da ove godine očekuje da tržište bude vrijedno gotovo tri biliona juana (427 milijardi dolara).
Be & Cheery, sa sjedištem u istočnom kineskom gradu Hangzhouu, uglavnom prodaje orahe, suho voće i druge grickalice putem interneta.
Prošle godine je firma zabilježila 24,3 miliona dolara neto dobiti, što je skok od 32 posto u odnosu na 2018. godinu.