Addiko banka napravila je najveći napredak od svih banaka na tržištu Federacije BiH, jer je nakon višemilionskih gubitaka iz prethodnog perioda, koji su nastali nakon preuzimanja Hypo banke, u prvom tromjesečju 2017. poslovala pozitivno i imala odličan rezultat.
Direktorica Addiko banke, Sanela Pašić, pojašnjava za BiznisInfo da banka već duže od godinu prolazi kroz proces snažne transformacije poslovanja. Ističe da je to period restruktuiranja, prekretnice i nove faze u poslovanju, koja je započeta dolaskom novih vlasnika, i koja još traje.
– Prvi korak koji je napravljen je uvođenje novog brenda, u potpunosti fokusiranog na klijenta i !njegove stvarne potrebe. Izgradnja iskrenih i direktnih odnosa sa klijentima osnovna je vrijednost Addiko brenda, ali i temelj naše poslovne strategije, kaže Pašić.
Transformacija poslovanja podrazumijevala je rješenje naslijeđenih problema, prvenstveno problema sa CHF kreditima. Klijentima su ponudili model konverzije CHF kredita u BAM, uz otpis 30 posto, odnosno 50 posto glavnice, zavisno od socijalnog statusa klijenta, otpis zateznih kamata, te veoma povoljne ostale uslove, što je prihvatilo više od 90 posto klijenata.
Ovaj model konverzije je izazvao višemilionske jednokratne gubitke, koje su, kako ističe naša sagovornica, svjesno prihvatili, želeći klijentima ponuditi rješenje kojim će biti zadovoljni. Paralelno sa konverzijom aktivno su radili i na promjeni pristupa tržištu, klijentima i načinu poslovanja, jačajući ključne indikatore poslovanja.
– Ponudili smo klijentima zaista atraktivne proizvode, usklađene sa njihovim potrebama i očekivanjima. Iako je pred nama još puno aktivnosti koje trebamo preduzeti da bismo u potpunosti transformisali banku, prvi rezultati se već osjete. Povećali smo kreditni portfolio i stekli povjerenje velikog broja novih klijenata, što je kvalitetna osnova za dugoročan profitabilan rast, navodi Pašić.
Dodaje da su ovu godinu počeli pozitivnim poslovnim rezultatom na kraju prvog kvartala, nakon višegodišnjih gubitaka, što ih posebno raduje, te da ih očekuje nas još mnoštvo poslovnih izazova tokom ove i narednih godina.
– Nastojat ćemo da širenjem poslovne mreže, inovativnim proizvodima i uslugama, ali prvenstveno direktnim i jasnim pristupom klijentima, održimo trend rasta i dodatno ojačamo našu tržišnu poziciju, zaključuje direktorica Addiko banke.