Najveća je vrijednost prodaje povrć koja je iznosila 233.468 KM. Vrijednost prodaje voća u januaru bila je 194.915 KM, a prodaje mlijeka i mlječnih proizvoda 136.577 KM.
Agroekonomista Duško Graković rekao je Srni da je do pada prodaje u januaru u odnosu na decembar, iako se moglo pretpostaviti suprotno zbog većeg broja prazničnih i slavskih dana u januaru, došlo iz dva razloga – pada platežne sposobnosti stanovništva, te zbog loših vremenskih uslova, kada je temperatura vazduha bila izrazito niska.
On je naveo da se pad platežene sposobnosti većeg djela stanovništva vidljiv i u tome što je vrijednost prodaje proizvoda u januaru ove godine manja i od prodaje u istom mjesecu prošle godine, kao i u padu odnosa vrijednosti prodaje januar – decembar posmatrano nekoliko godina unazad.
“Takođe, u januaru ove godine bilo je veliki broj dana u kojima je dominirao `dobar temperaturni minus`, kada je bilo na pijacama manje fluktuacije kupaca, ali i prodavaca. Izlazilo se baš kad se moralo, ali i uz manji broj prodavaca, bilo je i manje robe u ponudi da bi se sačuvala od smrzavanja, s obzirom na to da su pijace na otvorenom”, rekao je Graković.
Srna