Ovo su tri izraelske kompanije koje donose revoluciju

0

PRIJE dvije godine, Gal Fridman i njegov tim predstavili su novu vrstu motora s unutarnjim izgaranjem. Ideja je bila da bi jedan klip koji stalno radi bio jeftiniji i učinkovitiji od bilo čega trenutno dostupnog na tržištu.

”Niko nije želio s nama razgovarati”, prisjeća se. Kaže da je ideja bila toliko nepojmljiva da su prvu generaciju morali izraditi sami.

Dvije godine nakon toga, Aquarious Engine se testira u centru Formule 1 u Belgiji. Fridman kaže da je više proizvođača automobila zainteresirano.

”Već imamo tri generacije – to je veoma brzo za zemlju koja se inače ne bavi proizvodnjom motora”, kaže Fridman.

Izrael je poznat kao ”Nacija start-upova”, ali većinom se fokusiraju na visoku tehnologiju, cyber i medicinske sektore.

CNN Tech predstavio je tri izraelske kompanije koje rade na inovativnim automobilskim inovacijama.

Mobileye

Jeruzalemski Mobileye surađuje s Intelom i BMW-om kako bi razvio autonomni samovozeći automobil do 2021. godine. Tehnologija ove izraelske tvrtke pomaže da se auti penju i da silaze s rampi te čak i da pretječu druge aute, bez ikakvih uputa od strane vozača.

Partnerstvo s BMW-om označilo je novi smjer za kompaniju.

”Infrastruktura je veoma teška za Izrael, jer smo mala zemlja”, kaže Amnon Shashua iz Mobileye-a.

”Ali matematika, i u biti sve što traži samo olovku i papir, je veoma prirodno Izraelcima”, dodaje.

Softwheel

Daneil Barel nije htio ponovno izumiti kotač – htio je samo načiniti bolji ovjes za invalidska kolica. Kad je postalo jasno da ovjes neće funkcionirati, tim je stavio ovjes u volan. Barel kaže da tehnologija doprinosi glatkijoj vožnji. Kotače su zatim stavili na bicikle, a sljedeći su korak automobili.

”Umjesto da udarac putuje kroz volan i kroz šasiju, ovdje ga apsorbira sam kotač”, kaže Barel.

Aquarius

Mobileye su inovatori za vozače, a Softwheel za kotač.

Aquarius revolucionira motor. Nakon što su ih investitori isprva odbili, izumitelj Shauli Yaakoby izradio je prvi motor u svojoj radionici. U kompaniji kažu da proizvod troši dva do tri puta manje goriva nego prosječni motor automobila, zaključuje svoje predstavljanje CNN Tech.