Godina na izmaku bila je dinamična kada je u pitanju automobilsko tržište u Evropi. 2017-u je obilježio ukupan rast prodaje od 5,2 posto, te nastavak snažnog SUV-ovskog trenda koji sad čini gotovo 32 posto tržišta
Ovaj trend trebao bi se nastaviti i iduće godine, dok bi segmenti gradskih automobila B, kompakata C, limuzina i karavana srednje klase D, te monovolumena trebalo da nastavi pad.
Interesantno je primijetiti da je segment sportskih i luksuznih automobila, kao i ultrakompaktnih gradskih nastavio da raste, pokazuju rezultati JATO Dynamicsa.
Iako je zabilježio pad od 2 posto u odnosu na isto razdoblje lani, Volkswagen Golf je i dalje najprodavaniji automobil u Evropi. Kupce je pronašlo čak 445.206 primjeraka.
Na drugom mjestu zacementirao se Clio. Renault je prodao skoro 300.000 primjeraka francuskog ‘mališana’ te postao drugi brend u Evropi po volumenu prodaje.
Na trećem mjestu ponovno je Volkswagen s Polom. 255.370 prodanih primjeraka je čak 10,4 posto manje nego u istom periodu prošle godine, a nešto veći pad od 14 posto zabilježila je i Fordova Fiesta koju je udomilo 237.770 vlasnika.
Nissan Qashqai najprodavaniji je SUV. Japanci su ih isporučili čak 230.860 što je 7 postotni rast u odnosu na 2016.
Slijede još Peugeot 208 (225.198), Opel Corsa (221.497), Volkswagen Tiguan (218.238), Škoda Octavia (214.329) i Opel Astra (204.742).
Izvor: Tportal