Prodaja novih automobila u Hrvatskoj pala je u periodu januar-oktobar ove godine za 43,4 posto u odnosu na isti prošlogodinji period, pokazuju današnji podaci o registracijama agencije Promocija Plus.
U tom je periodu, u Hrvatskoj je prodato 31.350 novih putničkih automobila, što je za 24.091 komada ili za 43,4 posto manje nego lani, prenosi Hina.
Samo u oktobru ove godine prodato je 3.093 automobila, što je u odnosu na isti mjesec 2019. godine manje za 1.011 vozila ili 24,6 posto.
Najprodavanija marka novih automobila u Hrvatskoj u posmatranom 10-mjesečnom periodu bio je Volkswagen sa 5.046 automobila i tržišnim udjelom od 16,1 posto, zatim Skoda, članica istog koncerna, sa 4.312 prodatih jedinica i 13,8 posto tržišta, te Reno s 2.706 automobila i udjelom na tržištu od 8,6 posto.
Iza njih slijede Dacia, Kia, Suzuki, Hyundai, Peugeot, Toyota i Opel.
Najprodavaniji modeli su Skoda Oktavia, Renault Clio, Volkswagen Polo, Dacia Sandero i Volkswagen T-Cros, a među prvih deset su još Volkswagen Golf, Dacia Duster, Kia Stonic, Renault Captur i Volkswagen T-Roc.
Hrvatski kupci su se od početka godine do kraja oktobra većinom (56 posto) odlučili za novog benzinca, a dizelaše je kupilo njih 35 posto. Za hibride se odlučilo 6 posto, za automobile na gas 2, a za električne jedan posto kupaca.