Međugorje je proteklih godina postala izuzetno popularna turistička destinacija koju godišnje posjeti više od milion turista.
Na turizmu zarađuju domaći hotelijeri i turističke agencije, ali su i pojedine turističke agencije iz Slovenije pronašle način kako zaraditi na vjerskom turizmu u Hercegovini, piše Faktor.
One u BiH dovode turiste katoličke vjeroispovijesti iz Južne Koreje i Indije, a posjetu našoj zemlji prodaju u aranžmanu koji uključuje i posjete ostalim balkanskim zemljama.
Potvrdio je ovo za Faktor predsjednik Udruženja za turizam pri Privrednoj komori FBiH Stjepan Primorac, koji je također vlasnik hotela u Čitluku.
– Slovenci su pronašli način kako Međugorje učiniti interesantnim turistima iz udaljenih zemalja, i oni turiste iz Južne Koreje i Indije prvo dovedu na dan u Sarajevo, a nakon toga idu u Međugorje. Rijetko koja bh. turistička agencija na taj naćin uspijeva privući turiste u BiH – pojašnjava Primorac.
Prema podacima Agencije za statistiku BiH, našu zemlju je tokom 2015. posjetilo 29.973 turista iz Južne Koreje, kao i 940 turista iz Indije. Taj broj se ove godine povećao, pa je tako u prvih devet mjeseci BiH posjetilo 33.828 turista iz Južne Koreje, kao i 1.621 turista iz Indije.
Ovaj broj će u budućnosti rasti jer BiH i dalje ostaje nepoznanica u ovim zemljama. Ono što svakako najviše interesira nadležne organe u BiH jeste da se u državnu kasu uredno slijevaju prihodi od različitih taksi, a što je u Međugorju u proteklom periodu bilo teško ostvariva misija.