Nekadašnja čuvena voditeljica, a danas producentica, glumica, filantropkinja, milijarderka i poduzetnica Oprah Winfrey odlučila je za još jedan poslovni poduhvat u saradnji s nekom velikom kompanijom.
S prehrambenim divom Kraft Heinzom kojem je dioničar legendarni investitor Warren Buffett pokreće liniju gotove hrane temeljene na principima zdrave prehrane.
Daje vjerodostojnost brendu
Kako izvještavaju američki mediji, Kraft Heinz i Winfrey osnovat će joint venture kompaniju pod nazivom Mealtime Stories koja će razviti i proizvoditi novu liniju gotovih proizvoda spremnih za konzumaciju i to u više kategorija. Kraft Heinz – najpoznatiji po svom kečapu – bit će zadužen za razvoj, proizvodnju, marketing i prodaju tih proizvoda.
Kako se navodi saopćenju, Mealtime Stories namjerava “stvoriti novu liniju hrane koja će prave, nutritivne proizvode učiniti dostupnima svima”. Dodaje se i kako će se 10 posto dobiti ostvarene prodajom donirati u svrhu borbe protiv gladi. S ovom saradnjom Kraft Heinz jasno pokušava kapitalizirati marketinšku snagu veteranke talk-showa, smatra Ken Shea, analitičar Bloomberg Intelligencea.
“Ona je pokazala da daje vjerodostojnost brendu. To je logičan način investiranja u tu kategoriju”, kaže Shea.
Imovinu 62-godišnje Oprah Winfrey magazin Forbes procjenjuje na 2,9 milijardi dolara, a ovo joj nije prva saradnja u kojoj ulaže svoj marketinški potencijal.
Senzacija na berzi
Prije dvije godine Oprah je kupila 10 posto udjela i u Weight Watchersu. Radi se o kompaniji koja se bavi programima za kontrolu tjelesne težine, a kojoj je do 1999. vlasnik bio upravo Heinz. Kupca je tada pronašao u investicijskoj kompaniji Artal koja je kupila Weight Watchers za 735 miliona dolara. Čim je objavljeno da je čuvena Oprah ušla u vlasničku strukturu, Weight Watchers postao je senzacija na berzi.
U svega dva dana dionica je jurnula nevjerovatnih 170 posto što je Winfrey u svega 48 sati donijelo 110 miliona dolara, doduše nerealizovane dobiti. U srijedu je dionica Weight Watchersa nakon objave vijesti o saradnji porasla šest posto, a Kraft Heinza 0,7 posto. Sa Starbucksom Oprah je sklopila saradnju 2014. godine. (Poslovni.hr)