Općina Stari Grad traži izuzeće od neradne nedjelje

0

U Sali 1 Općine Stari Grad Sarajevo, održana je 2. redovna sjednica Općinskog vijeća Stari Grad Sarajevo. Sjednici je prisustvovao načelnik Općine Stari Grad, Irfan Čengić, a sjednicom je rukovodio predsjedavajući Općinskog vijeća Stari Grad Sarajevo, Seid Škaljić.

Usvojeni su zaključci na temelju inicijative kluba vijećnika Demokratske fronte, koji su usmjereni ka poboljšanju poslovnog okruženja u Staroj gradskoj jezgri, posebno na Baščaršiji.
Općinsko vijeće je zadužilo Općinskog načelnika i Službu za privredu da u saradnji sa nadležnim općinskim službama odmah pristupe prikupljanju svih potrebnih podataka za podnošenje prijedloga Vladi Federacije Bosne i Hercegovine, putem Federalnog ministarstva trgovine, s ciljem izuzimanja prodajnih objekata u užoj starogradskoj jezgri, ali i drugih objekata na području općine Stari Grad, od zabrane rada nedjeljom i na dane praznika.
Dnevni red obuhvatio je prijedloge za razrješenje i imenovanje članova u komisijama, usvajanje budžeta za 2025. godinu, te niz odluka iz oblasti obrazovanja, kulture, privrede i komunalnih poslova.
Među ključnim tačkama dnevnog reda bili su Prijedlog budžeta Općine Stari Grad za 2025. godinu i odluka o izvršavanju istog, koji će omogućiti finansiranje ključnih projekata u narednoj godini. Također, razmatrani su prijedlozi odluka vezanih za razvoj lokalne privrede, stipendiranje djece boračke populacije, kao i programi za unapređenje infrastrukture i sigurnosti u općini. Također, vijećnici su razmatrali prijedloge o izmjenama i dopunama odluka vezanih za dodjelu sredstava iz budžeta za projekte elektronskih medija, neprofitnih organizacija, te vjerskih zajednica.
Nakon sjednice, načelnik Irfan Čengić osvrnuo se na postignuća Općine i usvojeni budžet, naglasivši da je za godinu dana Općina Stari Grad prešla put od najnestabilnije gradske Općine do Općine koja je prva usvojila budžet i ispunila sve zakonske obaveze.
„Budžet će biti kako socijalni, tako i razvojni, a nastavićemo s vraćanjem milionskih dugova bez podizanja novih kredita. Važno je naglasiti da smo ove godine uspjeli naplatiti 251.005 KM duga zakupaca poslovnih prostora, od čega je 234.551 KM naplaćeno vlastitim aktivnostima, u skladu sa Odlukom, dok je samo 16.454 KM naplaćeno putem Suda.
U narednoj godini, u skladu sa Strategijom razvoja, poduzećemo dodatne aktivnosti za poboljšanje sistema upravljanja poslovnim prostorima, što je i Općinsko vijeće podržalo. Također, izmijenili smo desetine akata kako bismo odmah implementirali federalne smjernice i povećali transparentnost u izvršavanju budžeta. Usvojene su i odluke te liste stipendista iz različitih kategorija mladih za narednu godinu“, istakao je načelnik Čengić.