NLB Banka d.d. Sarajevo je zajedno sa svojim partnerima pokrenula projekat pod nazivom #OkvirPomoći, usmjeren na mikro i mala preduzeća te preduzetnike koji se suočavaju sa ozbiljnijim izazovima, zbog kojih im je potrebna pomoć da ponovo pokrenu svoje poslovanje i dođu do svojih kupaca, odnosno korisnika.
Prijave su trajale do 15. juna, nakon čega je odabrano 10 kompanija koje će Banka, zajedno sa svojim partnerima OBN TV, RSG, Max Media, Oslobođenjem i Mastercardom podržati, pružajući im besplatnu reklamu i podršku u pronalaženju potencijalnih kupaca.
Jedna od grana koje su krizu osjetile i prije nego je ona zvanično u našoj zemlji počela jeste turizam, s obzirom na to da su strani turisti dosta ranije počeli otkazivati dolaske. Agencija CoolTour jedna je od firmi koje će biti podržane projektom #OkvirPomoći.
„Posao je apsolutno stao sa zatvaranjem granica i još uvijek smo na istom mjestu gdje smo bili u martu ove godine. Od tada smo fokus prebacili na lokalno i regionalno tržište, te se trudimo iskoristiti naše znanje i vještine u kreiranju ponude koja će biti zanimljiva i građanima BiH i regionalnim posjetiocima. Do sada smo, prvi u državi, uspješno realizovali gradsku turu za grupu iz Srbije“, kazali su Vedran Grebo i Samra Čomor, vlasnici i vodiči u agenciji CoolTour.
#Okvirpomoći NLB Banke, kazala je Čomor, savršena je prilika za njih da se prezentuju lokalnom tržištu, da budu prepoznati, te da otvore neke nove kanale komunikacije.
„NLB Banka nam je pružila savršenu mogućnost da u ovo teško vrijeme dosegnemo do šire javnosti, jer to sami ne bismo mogli. NLB Banka bila je naš prvi izbor pri odabiru banke za agenciju jer smo znali da na njih možemo računati i da će nam uvijek biti dostupni, a oni su ovim projektom i opravdali naše povjerenje“, kazala je Čomor.
Pandemija je među prvima zatvorila i obrazovne institucije. Jedna od njih je i privatna predškolska ustanova Maštaonica iz Tuzle.
„Za dva i pol mjeseca smo imali stopostotni pad prihoda, a posljedice i sada osjetimo. Počeli smo raditi 13. maja, ali situacija se još nije normalizovala. Skoro 30 posto djece koja su upisana ne dolaze, jer se roditelji ne osjećaju sigurno. Mi to osjetimo i na primanjima, stoga nam ovaj program NLB Banke puno znači i došao je u pravom trenutku“, poručio je Ed Nukić, glasnogovornik Maštaonice.
Pomoć privredi se, između ostalog, ogleda u davanju oglasnog prostora odabranim preduzetnicima, kako bi na taj način potencijalni kupci mogli primijetiti njihov glas, rad i trud.
„Tokom vanrednog stanja, realizovali smo niz značajnih donacija usmjerenih na podršku zdravstvenom sistemu u BiH. Slične aktivnosti su realizovale i naše članice na drugim tržištima. Kao NLB Grupa smo dalje razmišljali na koji način možemo pomoći lokalnoj privredi i šta mi kao Grupacija možemo učiniti. Tako je nastao projekat #OkvirPomoći, gdje zajedno sa medijskim partnerima, malim privrednicima obezbjeđujemo oglasni prostor, ali im želimo biti i na usluzi sa znanjem, stručnosti i iskustvom koje imamo. Želimo, također, potaknuti i naše građane da kupuju domaće proizvode i tako podrže našu privredu. Posebno mi je drago da među odabranim kompanijama ima različitih preduzetnika, od onih koji nude unikatnu odjeću, do proizvodnje kvalitetne stolarije, turističke organizacije, vrtića za djecu i sl, izjavila je Lidija Žigić predsjednica Uprave NLB Banke d.d. Sarajevo.
Više informacija o samom projektu te o odabranim kompanijama možete saznati na https://www.nlb-fbih.ba/pravna-lica/okvir-pomoci.